1

Onderwerp: structuurmat

Ik heb nog een vraag.
Ik ga straks mijn ganachetaart bekleden met fondant en dan wil ik graag de structuurmat gebruiken. Kun je als de fondant op je taart ligt er dan nog over heen met je smoother (strijkijzertje) om je fondant helemaal glad te maken?? Of haal je dan heel de structuur weg??

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2

Re: structuurmat

Na het gebruik van je structuurmat moet je niet nog flink met de smoother eroverheen, want dan ben je inderdaad je mooie structuurtje weer kwijt  :/
Mijn ervaring is wel dat door de structuurmat kleine oneffenheden (die je normaal met je smoother te lijf gaat  ;) ) toch wel wegvallen  :Y

En verder inderdaad zorgen voor en mooi strakke ondergrond en heeeeeel voorzichtig smootheren  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: structuurmat

Sonj@ schreef:

Na het gebruik van je structuurmat moet je niet nog flink met de smoother eroverheen, want dan ben je inderdaad je mooie structuurtje weer kwijt  :/
Mijn ervaring is wel dat door de structuurmat kleine oneffenheden (die je normaal met je smoother te lijf gaat  ;) ) toch wel wegvallen  :Y

En verder inderdaad zorgen voor en mooi strakke ondergrond en heeeeeel voorzichtig smootheren  :Y

OK dank je wel Sonja, ik ga het proberen