1

Onderwerp: ik kan kleien, geloof ik......

Al zo lang als ik me kan herinneren, heb ik een ontzettende hekel aan kleien. Kleien is iets wat ik niet voor de lol doe, dacht ik. In mijn tijd als juf op de basisschool, verzon ik altijd smoesjes om maar geen klei-les te hoeven geven, en als ik hem dan al moest geven, maakte ik géén voorbeeld. Mijn 'smoes' daarbij was dat zonder voorbeeld je de creativiteit van de leerlingen stimuleerde  O-)

Maar goed, voor iemand die via het forum op zoek was naar een stel boze vogeltjes en een boze vogel puzzelplaat, heb ik me toch maar aan het kleien gewaagd. En ik moet zeggen..... het was best wel leuk :o .
Ik ben dus ook best trots op het resultaat en ik denk dat ik het wellicht in de toekomst nog wel een keer zal doen  :Y

Nou, de foto is een beetje donker, het was namelijk een beetje sombere dag vandaag, weinig zon enzo.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DIMXDXMP.jpg

Feedback, zowel positief als opbouwend is van harte welkom. Bedenk dat het mijn eerste kleisels in jaaaaaaaaren zijn  :lol:  :lol:  :lol:

2

Re: ik kan kleien, geloof ik......

hihihi dat verhaal ken ik

was ook niet mijn beste vak op school
en ook mijn 1e klei ervaring na vele jaren waren de angry birds  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

niet te moeilijk !

ze zien er super goed uit!!! :thumb:

nu lekker veel oefenen en dan komt het vanzelf goed met het kleien :)

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

ze zijn leuk :)

Ook ik had een een grondige hekel aan kleien vroeger, nu wil ik niets liever dan een mooi boetseersel maken (ooit)

4

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Ik geloof nooit dat ik kleien echt heel leuk ga vinden. Boetseren wordt wellicht nog een hobby. Voorlopig hou ik het maar bij bloemen, daar word ik echt vrolijk van.
En misschien in de toekomst nog wel een keer van dit soort vogeltjes  :D

5

Heel leuk! Ik ben ook niet dol op kleien, ook niet met mijn kids..... :shh:  Maar boetseren vind ik wel leuk! (ben er niet goed is, maar dat is weer wat anders :lol: )

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!