1 Laatst bewerkt door Tamataartje (15-06-2013 18:06)

Onderwerp: Zwart is het nieuwe uhm, zwart: gothic

Een gothic wedding cake. Het is een dummie, bedoeld om te laten zien dat ook voor dit type bruiloft taarten te maken zijn. Ik hou hier zelf heel erg van en het is me opgevallen dat er nog vrij weinig van dit soort en kleur taarten gemaakt worden. Daar wil ik graag verandering in aanbrengen! In september mag ik voor het eggie zo'n taart maken, ik heb er nu al zin in!!!! Komt 'ie:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1015048_204076376383206_939468642_o.jpg

2

Re: Zwart is het nieuwe uhm, zwart: gothic

Wow..ik vind 'm mooi...alhoewel ik zelf meer van de traditionele kleuren houd qua bruidstaart....maar dat zegt niets over het feit dat ik deze taart gewoon heeeeel mooi vind.

Prachtig in balans dat zwart met rood...super

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

GEWELDIG!!!  :thumb:

4

wooooooow echt geweldig weer. Wat een bijzondere taarten maak je toch :thumb:  :thumb:
Ja ik hou er wel van hoor  :Y

5

Ieder zijn eigen dingetje...maar je taart is werkelijk prachtig! Mysterieus en een tikje romantisch! Super!

Groetjes van Marjon

Super. Ik hou wel van lekker apart.

7

Die had ik ook wel willen hebben ipv de traditionele witte :shh:

of te wel TOP!

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

8

Ik vind hem helemaal geweldig :thumb:

helemaal mijn smaak.. qua taart :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

10

Heel mooi

11

De taart is prachtig, alleen heeft zwart 1 heel groot nadeel. :s  je mond en tong wordt aardig zwart na het eten van de taart. Staat niet zo fraai vindt ik zelf

Groetjes Marjon

12

Heel mooi, wat maak jij toch mooie dingen :thumb:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

13

Echt heel mooi!!! :thumb:

14

Wauw, die had ik wel willen hebben voor mijn bruiloft!!!!!!
Ben geen gothic, maar had wel een zwarte jurk. Ik hou er ook van!!

15

Marjonz schreef:

De taart is prachtig, alleen heeft zwart 1 heel groot nadeel. :s  je mond en tong wordt aardig zwart na het eten van de taart. Staat niet zo fraai vindt ik zelf

Haha, ja da's waar..ik had vorig jaar haloweenkoekjes gemaakt en de vleermuisjes waren zwart. Mijn moeder was een heerlijk koekje aan het smikkelen en daarna waren lippen en tong en tanden helemaal zwart....we hebben toen wel gelachen.....

maar op een bruiloft is het mss niet zo grappig als alle gasten en het bruidspaar ineens met zwarte tanden en tong rondlopen...

Je taart is prachtig, ik had al gereageerd, maar moest gewoon nog een keertje kijken (en reageren)

Bianca's bakery

16

Ik heb het bruidspaar wel gewaarschuwd, maar ze vonden het alleen maar een extra leuke bijkomstigheid. Tja, dan maak ik er geen probleem van hoor  ;)

17

Tamataartje schreef:

Ik heb het bruidspaar wel gewaarschuwd, maar ze vonden het alleen maar een extra leuke bijkomstigheid. Tja, dan maak ik er geen probleem van hoor  ;)

Zo is het maar net...

Bianca's bakery

18

Geweldig, zo moooiiiiii

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

19

Ik hou helemaal niet van Gotic maar deze taart vindt ik wel mooi!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

20

prachtige taart! is hij van fondant of marsepein? vindt helaas de zwarte fondant nooit lekker voor zo ver fondant lekker is

Taart Smakelijk is de naam

21

De bekleding is een 1:1 mengsel van witte en zwarte fondant. Dit is donker genoeg en dan steken de geduste gedeelten mooier af. Tja, fondant, marsepein, geen van beide echt lekker als je het mij vraagt, ik laat het altijd liggen  ;)

Wow, mooi! Ben ook geen gothic fan. Maar vind het juist ook leuk om eens geen witte taart te zien en lijkt me ook super zoiets te maken. Vind je details erg mooi!

23

supervet... ook die kleur bloemen...
alleen jammer idd dat zwart zo irritant is qua afgeven

24

Ik ben weer helemaal gelukkig met jullie berichtjes, ik vind het altijd zo leuk om te lezen! Hartstikke bedankt  :)

25

wow wow wow... ben dol op gothic, vind de kledingstijl enzo zo mooi vaak.
ik had ook een zwarte gothic trouwjurk, had graag zo een taart gehad voor mn bruiloft! heb helemaal geen taart gehad  :x
maar dit jaar 5 jaar getrouwd, ook reden voor een feessie :P misschien dit keer wel met taart. :D