Onderwerp: Een hele vrolijke, ...maar zonde
........van die topper...., maar dat is uiteraard persoonlijk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een hele vrolijke, ...maar zonde
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
........van die topper...., maar dat is uiteraard persoonlijk

absoluut een mooie en vrolijke taart. Het scheelt dat de roze van het bruidsboeketje weer wat terug komt in de bloemen op de taart, maar ik kan me voorstellen dat het samen allemaal een beetje teveel van het goede is...
K zit net te denken; als het bruidspaartje toch gebruikt moet worden, en het moet "passen" dan zou je misschien een bankje in het midden van de taart kunnen maken, en ze daar op zetten, en dan de bloemen eromheen naar beneden laten gaan.... Dat ze zeg maar in de bloemen zitten....
Maar t is lastig...
heel mooie taart!
idd beetje jammer van de topper, vooral omdat die van plastic is (toch?)
het idee met het bankje klinkt wel heel leuk,
maar of je hier nog tijd voor hebt...
Maar je taart vind ik super gemaakt!
heel mooie taart!
idd beetje jammer van de topper, vooral omdat die van plastic is (toch?)
het idee met het bankje klinkt wel heel leuk,
maar of je hier nog tijd voor hebt...Maar je taart vind ik super gemaakt!
De topper is van steen/ porselein. De topper hoorde op deze manier op de taart en eerlijk gezegd vind ik persoonlijk het idee van een bankje niet echt...maar bedankt voor het idee.
Maar de taart is inmiddels allang opgegeten......
( ik zet een taart meestal pas op het forum nadat hij afgeleverd is om te voorkomen dat gasten hem al op het forum/ internet hebben gezien voordat het bruidspaar hem gezien heeft. Die kans is uiteraard klein, maar zou toch lullig zijn...)
Wauw wat een werk! Mooie rozen gave kleuren, erg mooi!
Wow, wat een waterval van kleurige rozen.........mooi hoor.
Prachtige rozen 
prachtig al die kleuren en bloemen, en inderdaad zonde van die topper niets aan te doen
Wat een prachtige taart! Ik sla deze even op als inspiratie voor m'n eigen bruidstaart hoor 
als het bruidspaar tevreden was ,dan is de taart geslaagd volgens mij
mooie taart strak en de bloemen zijn ook mooi
Toppers moeten inderdaad verboden worden
. Wat een prachtige bloemen in heerlijke kleuren!
Prachtige rozen..en een hele mooie taart. En inderdaad foei lelijk dat bruidspaar.
Soms op een foute taart kan het mooi zijn een "fout" bruidspaar..maar in dit geval zeker niet. De kunst van het weglaten 
Groet Saskia
Heel mooi gedaan (en dan heb ik het niet over het bruidspaar....).
Ik ben wel even heel nieuwschierig maar hoe doe je dat met de prijsberekening met zoveel bloemen?
Heb je een incl. prijs of reken je een standaard prijs voor de waterval of een losse prijs per bloem???
Als je het te persoonlijk vindt hoef je natuurlijk geen antwoord te geven maar ik ben gewoon benieuwd hoe je dit handig (en netjes) aanpakt.
Wellicht kan iemand anders hier ook iets over zeggen?
Alvast bedankt.
Gr. Dolfijn
Helemaal jou al die gekleurde rozen, leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een hele vrolijke, ...maar zonde