Onderwerp: Mijn eerste Mini Stapeltaartje 11 cm hoog!
Vandaag mijn eerste mini stapeltaartje gebakken! Het was wel even 'uitvogelen' hoe het moest.
Niet zo handig gedaan...de voorste twee zijn van cupcakemix, de achterste van biscuitmix. En aangezien cupcakemix langer de oven in moet... beetje dom van me dus
Zo kwamen ze de oven uit:
Vooraan de cupcakemix. Beetje te bruin geworden. Ik had keurig het bakadvies opgevolgd, maar dat blijkt toch iets te lang in mijn oven. De van biscuitmix gemaakte taartjes zijn de vuilnisbak ingegaan.
Mijn jongens hebben één taartje opgegeten, en toen had ik er dus nog maar 1 over.
Dit is 'ze'
Het is wat moeilijk te zien hoe groot (klein) ze nou is, daarom nog een foto met een koffiekopje er naast
Er gaan er zeker meer volgen!
Ze zijn echt heel erg leuk om te maken. Wel veel werk voor zo'n klein taartje, maar het eindresultaat maakt dat allemaal goed
IK had de cupcakemix op smaak gebracht met Lorann smaakstof. Ik heb ergens gelezen dat 2 tot 3 druppels voldoende moest zijn voor een taart van Ø 20 cm. Ik heb 2 druppels door mijn mix gedaan, maar daar proef(de) je echt helemaal niks van, helaas.
De volgende keer ga ik de taartjes vullen. Ik weet nog niet goed hoe, dus mocht je tips hebben, ze zijn meer dan welkom!
Bedankt voor het kijken (en lezen),
Groetjes, Ilse