1

Onderwerp: vlammetjes uitsteker??

Kan iemand mij helpen aan een uitsteker van een vlam of misschien weet iemand waar ik zoiets kan kopen???? Ik moet een taart maken met Brandweerweerman Sam en dan wil ik op de rand allemaal vlammetjes maken, maar hoe????
Heel graag wat tips!!

2

Re: vlammetjes uitsteker??

vaak word het "gras" randje ervoor gebruikt.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

Ik snij ze zelf uit of gebruik mn paisley cutters...

4

Ik snij deze ook zelf. Hoeft niet zo precies. Ik meng dan rood, geel en oranje zodat je een soort vuurkleur krijgt, zeg maar. Soms gebruik ik ook een druppeluitsteker....

5

Er is ook een echte vlam uitsteker, van bien of van lindy Smit volgens mij....

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

6

Ik heb deze daarvoor gebruikt
crealine.nl/p/21/642/-/7/mo72-cg25p3/uitsteker-set-fondant-leaves- en gewoon bij Jamin gekocht.

7 Laatst bewerkt door Jelly (11-06-2013 21:43)

Siska1974 schreef:

Er is ook een echte vlam uitsteker, van bien of van lindy Smit volgens mij....

8

fruitcake schreef:

crealine.nl/p/21/642/-/7/mo72-cg25p3/uitsteker-set-fondant-leaves- en gewoon bij Jamin gekocht.

o wow, dat is precies wat ik bedoel. ik ga gelijk even bij Jamin kijken als ik in Hoofddorp kom. hebben ze die altijd op voorraad of was het maar één keer?

9

Jelly schreef:
fruitcake schreef:

o wow, dat is precies wat ik bedoel. ik ga gelijk even bij Jamin kijken als ik in Hoofddorp kom. hebben ze die altijd op voorraad of was het maar één keer?

Hier in Heiloo zitten ze gewoon in het assortiment, maar niet elke Jamin heeft hetzelfde.

10

Ik heb ze gevonden, wist niet dat Jamin ook zo'n assortiment had. Handig om te weten!!
Allemaal bedankt voor het reageren!!