1 Laatst bewerkt door blessedcakes (11-06-2013 20:58)

Onderwerp: ark van Noach taart

Deze taart was een bestelling van mensen uit de kerk. Het was de eerste keer dat ik pound cake heb gebruikt. Het was leuk om de boot in vorm te snijden en de zee eronder was sponscake bedekt in buttercream. Er stond een bijbeltekst rondom de zee 1:Samuel 1 vers 27
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/p370x247/312216_660109124014697_624525598_n.jpg

Ik heb er nog een foto van er zaten ook cakepops bij. Het schilderij op de achtergrond hangt scheef(kunst ofzo)

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/971939_660107810681495_933955914_n.jpg

2

Re: ark van Noach taart

hij is heel erg leuk
ik zie ook dat het voorbeeld er achter staat
leuk hoor

3

leuk zeg! (ik meld je even, volgens mij mag deze naar 3D)

4

Wat een schatje, heel mooi gemaakt.

Dank jullie wel en die spaarpot hadden ze me inderdaad als inspiratiebron gegeven :D

6

[MOVE] -> 3D

7

Wat een leuke!! Jammer dat je maar een voorbeeld hebt :(

.. Want taart kan altijd!!

8

zoonlief die meekijkt wil perse wat zeggen: het lijkt wel op de ark van Noach! Grappig met die diertjes! :Y  :P

Mijn toevoeging: echt mooi gedaan!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

Lejow ik heb er nog een foto bij gedaan:D

10

Wow wat een schatje en ohjeeee, je kunt ook al  zo mooi boetseren :D  :thumb:
Mooie frisse kleur ook van de boot...

11

Leuk gemaakt!

Maar heb je het principe van de ark van noach begrepen? Alle diertjes zijn alleen!  :D

12 Laatst bewerkt door anoesz74 (14-06-2013 22:18)

Christaaa schreef:

Leuk gemaakt!

Maar heb je het principe van de ark van noach begrepen? Alle diertjes zijn alleen!  :D

Ik weet niet maar ik zie alleen het olifantje alleen  :think:
De rest heeft een maatje...toch?

13

Christaaa schreef:

Leuk gemaakt!

Het andere olifantje is aan de andere kant:D

14

Wat een schatje!

15 Laatst bewerkt door Tante Tien (26-06-2013 05:46)

Prachtige taart, echt heel mooi met die pastelkleurtjes! En een mooi thema.

Tieneke

Edit: heb zojuist nogeens even je andere taarten bekeken en ik zie dat ik al vaker op je buttercream taarten heb gereageerd. Die van jou vind ik toch zo mooi! Kun je niet eens verklappen waar je dit hebt geleerd? Ik heb zelf Wilton gedaan, maar ik haal het lang niet bij jou. Gaat je opleiding nog door?

Tieneke

16

Tante Tien schreef:

Prachtige taart, echt heel mooi met die pastelkleurtjes! En een mooi thema.

Tieneke

Edit: heb zojuist nogeens even je andere taarten bekeken en ik zie dat ik al vaker op je buttercream taarten heb gereageerd. Die van jou vind ik toch zo mooi! Kun je niet eens verklappen waar je dit hebt geleerd? Ik heb zelf Wilton gedaan, maar ik haal het lang niet bij jou. Gaat je opleiding nog door?

Tieneke

Hallo Tante Tien, sorry voor de late reactie! Ik heb helemaal geen opleiding gehad om taarten te leren maken! Ik ben 16 jaar en ik maak al ongeveer 2 jaar taarten. Het is een door God gegeven gave want ik heb het echt nergens geleerd! Ik heb dit jaar mijn diploma gehaald en nu ga ik volgend schooljaar naar MBO 3 en leren voor zelfstandig bakker. Ik wil later een american style bakkerij openen!

1 woord geweldig, je bent een gezegende meid. en jij komt er wel met je usa bakkerij!!!! dat gaat een goed lopende zaak worden

18

Prachtig!