Onderwerp: Diploma A taart
Heel eng, maar dit is de eerste keer dat ik een van mijn taarten plaats. (Avatar)
Hij was ter ere van het zwemdiploma A van mijn zoontje en was een van mijn eerste taarten...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diploma A taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel eng, maar dit is de eerste keer dat ik een van mijn taarten plaats. (Avatar)
Hij was ter ere van het zwemdiploma A van mijn zoontje en was een van mijn eerste taarten...
Moet je ook even een foto plaatsen, ik zie niets. Ben heel nieuwsgierig 
Ja ik zag dat ik het vergeten was... Kon ook niet vinden hoe dat moet...
Ben er nog mee bezig!
Heel eng, maar dit is de eerste keer dat ik een van mijn taarten plaats.
Als je op de pagina waar het plaatje staat met je rechtermuisknop op het plaatje klikt staat als het goed is ergens in het rijtje iets van 'kopieer locatie van afbeelding', die selecteer je en vervolgens plakken hier tussen [img]...[/img] Als het goed is lukt het dan wel 
En leuk taartje! ik vind vooral die verschillende kleuren blokjes heel leuk bedacht 
leuke taart!!
mw74 schreef:Heel eng, maar dit is de eerste keer dat ik een van mijn taarten plaats.
Als je op de pagina waar het plaatje staat met je rechtermuisknop op het plaatje klikt staat als het goed is ergens in het rijtje iets van 'kopieer locatie van afbeelding', die selecteer je en vervolgens plakken hier tussen [img]...[/img] Als het goed is lukt het dan wel
En leuk taartje! ik vind vooral die verschillende kleuren blokjes heel leuk bedacht
Bedankt voor de tip! Ik ga het de volgende keer proberen.
leuk! 
volgende keer gewoon weer plaatsen!!
leuke taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diploma A taart