1

Onderwerp: Tja.....

wat zal ik hier over vertellen...

Ik kreeg een vraag of ik ook red velvet cake maak en of ik een taart wilde maken voor 30 personen. Bij de mail was een foto gevoegd met een Louis Vuitton print en een voorbeeld taart met grote strik.

Ik hou er helemaal niet van, mode en daarbij behorende merken is niet echt aan mij besteed. Ik moest ook echt gaan zoeken naar ideeën. Maar hij was toch wel weer heel erg leuk om te maken. En de klant was er helemaal gelukkig mee "hij is nog mooier dan ik had gehoopt". Dan ben ik weer helemaal happy  :D

Hij is dus red velvet, gevuld met cream cheese frosting, komt 'ie:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945112_475026105909468_76117355_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/981638_475026165909462_359772939_o.jpg

2

Re: Tja.....

Superstrak! Mooi hoor! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Waauw! Prachtig

i just LOVE it!

Wat een mooie, strakke taart zeg, je hebt er iets heel leuks van weten te maken!

Groetjes van Cora

5

Jij moet vaker taarten maken in nietaansprekende thema's :lol:
Wat een geweldig mooie taart!!! :thumb:  Hoe kom je hemelsnaam aan dat LV-logootje in dat streepje??

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Heel mooi :)

7

superstrak uitgevoerd weer een taart om trots op te zijn

Wauw erg mooi! :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

9

Miss Pebble schreef:

Jij moet vaker taarten maken in nietaansprekende thema's :lol:
Wat een geweldig mooie taart!!! :thumb:  Hoe kom je hemelsnaam aan dat LV-logootje in dat streepje??

Dat is een klein rollertje, google even op Louis Vuitton rolling pin, dan kom je 'm wel tegen  :Y

10

Heel gaaf geworden!!!

(het enige wat ik jammer vind is dat de naad van de frosty\icing(?) aan de voorkant van je taart zit.
rechts, bij het lint van de strik)

Maar vind dat je een super ontwerp gemaakt hebt,
met alleen: red velvet cake, LV & strik,

ik had het niet zo kunnen bedenken.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

11

Bedankt voor de complimenten allemaal!

12

Siena schreef:

Heel gaaf geworden!!!

(het enige wat ik jammer vind is dat de naad van de frosty\icing(?) aan de voorkant van je taart zit.
rechts, bij het lint van de strik)

Maar vind dat je een super ontwerp gemaakt hebt,
met alleen: red velvet cake, LV & strik,

ik had het niet zo kunnen bedenken.

Helemaal mee eens, was mij ook een doorn in het oog, maar helaas niets meer aan te doen  :(

13

Gewoonweg,    WOW!!!!

14

Zo, voor als het onderwerp dan niet aan je is besteed heb je er wel een plaatje van een taart van gemaakt! heel mooi!

15

:thumb: ik heb er ook niks mee :nooo  (en ook niet met van die geprinte sheets :nooo ), maar deze is wel heel erg fraai :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

16

Wauw, super! Mag ik de foto opslaan?

17

Natuurlijk mag dat Boppe, hoef je niet te vragen hoor  ;)  Ik vind dat een super compliment  :)

18

Carien schreef:

:thumb: ik heb er ook niks mee :nooo  (en ook niet met van die geprinte sheets :nooo ), maar deze is wel heel erg fraai :Y

Ik vind het ook niet altijd mooi, maar soms voegt het wel iets toe, bijvoorbeeld bij Lief! taarten, dan vind ik zo'n ruitjesprint wel weer leuk. Ik ben nu wel blij dat ik het niet met de hand hoefde te schilderen  :lol:

19

Wauw!
Het bovenste taart heeft echt een te schattig printje...
Waar haal je die leuke printjes vandaan?

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

20

Ik hb dat printje van de klant zelf gekregen, het is inderdaad een vrij unieke Vuitton print. Ik kan je 'm wel mailen als je dat wil?

21

wel erg mooi geworden hoor : top :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

22

Toptaartje, vind het bovenste printje erg grappig, ik had geen idee dat hij dat soort printjes ook voerde, maar je komt hem inderdaad tegen als je op Louis googled............

23

Wat een supermooie taart  :thumb: .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

24

Tamataartje schreef:

Ik hb dat printje van de klant zelf gekregen, het is inderdaad een vrij unieke Vuitton print. Ik kan je 'm wel mailen als je dat wil?

Ja, graag!
Vind em helemaal te gek...
Dan kan ik als mijn foodprinter er is,
em zelf uitprinten.
Ik stuur je ff een pb met emailadres!

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

25

Nog nooit zo'n mooie 'tja-taart' gezien!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!