Onderwerp: boekentaart voor de loterij op school.
Op de school van mijn zoon werd een vlooienmarkt gehouden met loterij, en mijn taart was een van de hoofdprijzen. alles ging mis. Was met de mmf bezig voor de kaft (vind ik lekker als het dikker moet zijn) moet ik mijn zoon ziek van school halen, was de mmf al droog dus barsten. met fondant maar bedekt. de eerste keer bakels, en wat een piep-piep-piep spul om te bekleden zeg, scheuren vreselijk, leek wel toiletpapier!. wel mooi om "stof" van te maken.. gevuld met chocolade ganache en vanilje slagroom, en frambozenjam. het bovenste boekje (met de sterren) is van cerealtreats gemaak. moest het vlug maken tussen sollicitatiegesprekken in ook.. dus stress alom.
ze zijn op school met een Project bezig dat de 7 goede gewoontes heet, met stappen als pro-actief zijn en synergie. De slogan is , naar de sterren begint de reis! vandaar de sterren.
Het leuke is ik zelf de taart won in de loterij, dus ik heb hem maar aan het personeel geschonken
Hij is niet zo mooi en strak als de meeste taarten hier op het forum, maar ik ben er wel heel erg trots op, zo de eerste keer een stapel... of is het een 3D?