1 Laatst bewerkt door m0124784 (05-06-2013 13:43)

Onderwerp: BFF Best friends forever

Hebben jullie misschien leuke decoratie-ideetjes voor hetvolgende:

Mijn 11-jarige nichtje wil graag een BFF taart.

Nu ben ik zelf nog maar een eindje in de 30, maar moest toch even zoeken wat het was! Best Friends Forever dus.
Kleuren wit-oranje-rood-geel
17 kinderporties, want ze wil de taart meenemen naar de klas.
En ze zei ook nog: er bestaan ook van die kettinkjes, ringen, armbandjes uit twee delen, waarvan je één deeltje zelf houdt en het andere aan je bff geeft.

Ik ben helemaal geen pro, heb al wel een paar taartjes gemaakt voor mijn kinderen, maar die waren vaak nagemaakt (waarvoor mijn immense dank aan de bedenkers  :) ).
Maar voor een bff taart heb ik geen voorbeeldje kunnen vinden dat ik echt mooi vond.

Ik zou een ronde van 20 en een ronde van 16 nemen. Dan zit ik al goed qua aantal porties.
En dan de twee taartjes gelijkaardig afwerken, zodat het een mooi geheel vormt.
Maar voor de rest ben ik inspiratieloos.

Misschien de woorden 'best friends forever' puzzelen, en bovenop de grootste te leggen. Wat glitter erbij, kettinkjes, armbandjes boetseren, ...
Of erop schilderen?

Iemand een leuk ideetje?

2

Re: BFF Best friends forever

Je kan ook een hartjes taart maken, van deze een gebroken hartje maken. (dan heb je dus "twee" taarten) met "zilver" bekleden en dan best friends forever op de twee delen van het hartje schrijven
google maar op best friends forever ketting en dan zie je wel wat ik bedoel :)
En dan op een ander taartje die kleurtjes gebruiken die ze aangaf en dan dingen er op doen die voor vriendinnen staan en die vriendinnen samen doen. hartjes, bloemetjes, een shoptas, makeup enz.
Succes er mee!!

It's a piece of.. Cake <3

3

Maak met fondant met tylose in de verschillende kleuren een paar draperieën  schuin over de taart. Ik zou inderdaad ook dat hartje er zeker in verwerken. Succes

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

4

Dat hart lijkt me wel een leuk idee!
Zal eens even rondvragen in de familie of er iemand een bakvorm in hartvorm heeft.

Make up tasje heeft ze vorig jaar al gehad.

Dankjewel!