1

Onderwerp: Dubbele kapsels stapelen.

Hallo, ik heb een vraagje. Heeft er hier iemand ervaring met et stapelen van een bruidstaart met dubbele kapsels? Ik wil graag een hoge taart maken voor 75 personen en dacht dat dat misschien wel een idee zou zijn, maar toch houdt iets me tegen......

Ik hoor graag tips en/of evaringen!

You can't say; I can't, at least you should try!!

2 Laatst bewerkt door Carien (29-05-2013 17:51)

Re: Dubbele kapsels stapelen.

't gebeurd wel vaker :Y
gewoon karton/cakeboard tussen de lagen, zodat het aansnijden makkelijk blijft.
Wel lastiger met bekleden....  ;)

goed onderschrift heb je!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Dank!! Ik snap dat het lastiger bekleden is maar heb ooit een taart gemaakt 4 laags me 1 kapsel maar ik vind het er dan zo armoedig uit zien. Ik denk dat het mooier is als je 3 hoge lagen hebt. Zou ik he da redden met drie lagen voor 75 personen? Krijg je natuurlijk wel smalle hoge stukken....

En idd mijn onderschrift laat wel zien da ik van een uitdaging hou... Hihi!

4

tussen de lagen een karton/board doen, dan heb je normale stukken. Dus de eerste laag van een rond 20 snijden, kartone eraf en dan de 2e laag rond 20 snijden ;)

rond 30-20-10 is voor 37 personen, dus 2x alles heb je genoeg voor 74 stuks :)

5

dit is natuurlijk geen bruidstaart :nooo  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=198026
;)  maar het zijn wel 3 taarten van dezelfde maat op elkaar; alle drie anders gevuld :)

6

Dank jullie wel! Ik ga het nu toch maar niet proberen. Gewoon 4 laags.... Met normaal kapsel.... Ik zie het wel. Komt goed!

7

Misschien een vreemde opmerking maar is het niet een idee om van 3 kapsels er 2 te maken, dmv 1 door 2en te snijden en daarmee de andere 2 te verhogen. Krijg je niet dat het te hoog word maar wel lekker flink.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!