1

Onderwerp: de Press Ice uitgeprobeerd

de Press Ice? wat is dat?
juist, dat dacht ik ook toen ik het woord voorbij zeg komen toen ik het op de facebooksite van Barry en Ilonka van de leukste taartenshop uit Haarlem voorbij zag komen. zij schreven dat dat een van de nieuwe dingen was die zij binnen hadden gekregen.... tja en natuurlijk moet ik dan gewoon weten wat het is. gelukkig kreeg ik een link naar een filmpje er van en tja joh, dat is handig!
ik meet eigenlijk nooit iets uit op een taart, gewoon omdat ik daar te lui voor ben. dus dit leek mij ideaal. ik had er gelijk ook al een idee van in mijn hoofd wat ik er mee wilde doen  O-) 
sorry het is mei, ik weet het..... maarja, mijn man reed vanmorgen door de sneeuw in zwitserland en het weer hier is ook niet al te best dus in mijn beleving kan gewoon :P het spreekt eigenlijk voor zich en het is reuze handig. vooral lekker snel met icing, maar ook als je geen icing kunt of wilt spuiten, dan gewoon pareltjes of kleine bloemetjes of hartjes o.i.d. dat kan ook.  maar ook toon op toon of in het wit op een bruidstaart, geweldig. geniaal, zo iets simpels, en ook nog eens helemaal niet zo duur  ;)  altijd fijn. ik heb even een klein tussendoor fotootje gemaakt zodat je precies ziet hoe en wat het doet. altijd handig. en omdat het zo handig is wilde ik het met jullie delen.... nou ja ook mijn werkje wat ik er mee gemaakt heb natuurlijk.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/971112_473808892704011_870201575_n.jpg

kunnen jullie het aan in mei?????

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943270_473836772701223_2081466137_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: de Press Ice uitgeprobeerd

Kerstig ;)
Maar wel erg leuk!

Life is a piece of cake.

3 Laatst bewerkt door fran4april1952 (30-05-2013 19:16)

Wauw ,ziet er leuk uit!Onder wat kan ik dat vinden in de webshop?
Heb het ondertussen gevonden!

4 Laatst bewerkt door Tamataartje (30-05-2013 19:12)

Zo misplaatst is dat nou ook weer niet, met die "lente" die we nu hebben  :D

Het is wel een handig ding, ik zat nu steeds een stippen patroon van mijn pc over te trekken op bakpapier  :s

5

het is van FMM en heet de Press Ice, let wel er zijn verschillende soorten en maten van afstand. ik heb hier de Press Ice Polka 1 gebruikt.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Wat een schatje dat Kerstvrouwtje, kan best hoor, ik zit met een deken op de bank en dat in Mei

Handig ding, dank voor de tip

7

:lol: Is het mei dan?????Nou al was het dertig graden had ik haar nog niet willen missen,wat een beauty is het weer!!! :thumb: En idd.een handig ding....ook al probeer ik het vaak uit de losse hand het komt  nooit goed uit!!!Ik zet hem op mijn lijstje :Y

8

De winter is nog steeds niet voorbei, dus doe mij maar kerst in mei hoor  :lol:

Ik vind je taart weer superleuk, en dart din heel handig. Op mijn verlamglijstje dan maar  :D

Gaaf!

En met dit weer kan ik alles aan! Nu viel het vandaag mee maar het mag van mij wel een keer warmer worden :)

Die press ice ga ik van de week ook maar halen. Wat een leuk ding!

10

Ik hoorde gister op de radio dat er vanaf 1 juni in de Pyreneeën weer skipistes opengaan, dus volgens mij zit je precies op tijd  :D

Gaaf weer hoor!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

11

Ik ben ook te lui om iets helemaal uit te meten, dus dit is reuze handig.
Wij op het taartenforum kunnen toch alles aan, ook sneeuw in mei... :lol:

12

Heel handig lijkt me die press ice. Heb het filmpje op youtube gezocht en ben al geneigd om hem aan te schaffen. Ik doe het nog maar even niet, maar ze komen zeker op mijn verlanglijstje! hihi...
Mooi taartje btw!

13

Ik vroeg me op Facebook al af hoe je die puntjes zo gelijkmatig kreeg............vraag beantwoord  :thumb: .

Je popje is prachtig, maar ik ben echt niet in de kerststemming  :rolleyes: .

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

14

handig ding en ja, ik dacht vorige week aan het koken van een lekkere pan met snert...... dus jou kerstcreatie snap ik wel.

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

15

Heel tof en vooral heel erg mooi

16

Dat is inderdaad erg handig, dan durf ik het ook wel een keertje te doen.

Brig