1

Onderwerp: taart voor verloskundige

Hallo Allemaal,

Afgelopen week (zondag de 26ste) ben ik voor de derde keer bevallen, ditmaal van 'n dochter, onder begeleiding van de verloskundigen hier in 't dorp. Nu vind ik 3 kindjes wel mooi en hierna komt geen nummertje 4 meer (althans...) c'est ca...m'n vraag:

Ik wil een bedank taart maken...maar weet niet zo goed wát ik wil maken als decoratie. Wel weet ik dat ik de binnenkant 2x blauw en 1 x roze wil maken. daarover een andere vraag: hoeveel kleurstof heb je nodig voor écht blauw...en écht roze?.

Hopelijk kunnen jullie op een leuk idee brengen!
groetjes, Cat

bakthuys.blogspot.com

2

Re: taart voor verloskundige

voor baby blauw en baby roze niet zo veel, een paar druppels. Kleurstof werkt sterker in het beslag dan in bijv fondant of marsepein

ik zou zelf drie lagen (lage) biscuit bakken, dus twee keer blauw en een keertje roze, de taart dan roomwit bekleden (en goed afsmeren i.v.m. de kleurstof in de taart)
misschien een idee om drie leuke kindergezichtjes te puzzelen? Boetseren? een mandje ervan maken met koekjes er in? er zijn mogelijkheden zat hoor

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: taart voor verloskundige

wat een leuk idee!! Tja...door slaapgebrek en hormonen lijkt m'n fantasie te stagneren. Ik ga nog eens googlen!

dank je!!

bakthuys.blogspot.com