1 Laatst bewerkt door Kimarcos (03-06-2013 09:29)

Onderwerp: Mijn allereerste taartje

Vorige week mijn eerste taartje gemaakt voor mijn dochtertje.  Het is een Ariel taart adh een plaatje van het internet.   Bakken incl. heb ik er 6 uur aan gewerkt.  Vooral in het boetseerwerk zat veel tijd in.  Ik woon het in het zuiden van Spanje en fondant taartjes zijn nog niet echt "in" maar hopelijk komt dat wel !  Wat vinden jullie ?  Is de taart strak genoeg ?  Tips ? 

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/294152_10200726003967525_1160669267_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/389365_460119827416273_1344934736_n.jpg

2

Re: Mijn allereerste taartje

Heel lief!  :thumb:

3

Wat een leuke Ariël heb je geboetseerd, Een mooie taart hoor!

4

Jeetje wat knap zeg zo'n mooie allereerste taart :thumb:  Dat beloofd nog veel goeds!

5

Ziet er goed uit. En boetseren op de eerste taart, respect! :)

6 Laatst bewerkt door Moodswing (03-06-2013 16:15)

Een leukerd en behoorlijk strak zou ik zo zeggen, voor een eerste toppie hoor.

7

Dit is echt je eerste taart??

Wauw! Dan vind ik die echt meer dan strak en super goed en mooi voor een eerste keer...  :thumb:

Dat beloofd voor de volgende taarten!

8

ik vind 'm prachtig. en ik lees nu pas dat 't je eerste taart is. wat  :rolleyes: ??? hij is  :thumb:

9 Laatst bewerkt door Kimarcos (03-06-2013 21:35)

Allen bedankt voor de leuke reacties  :)
Toch wel enkele avonden op dit fórum naar tips gezocht, filmpjes bekeken op het internet enz..  en er met veel zin en moed aan begonnen !!
Smoother heb ik nog niet, nog geen rol enkel houten deegrol waar ik dan maar vershoudfolie had overgetrokken .
Maar mijn meisje was superblij met de taart voor haar naamdag ( de mama eigenlijk ook wel beetje trots  ;)
Groetjes

10

Heeeel erg leuk gemaakt, en dat voor een eerste taart, knap gedaan hoor!

Je hebt het in de vingers, ga zo door en ik vind trouwens ook de kleuren combi mooi!