1

Onderwerp: Family Guy

Zoals ik al zij in het voorstel topic, ben ik nog niet zolang bezig met taarten. Ik wil jullie een van mijn 1e taarten laten zien die ik afgelopen zaterdag gemaakt heb. Het is een taart van Brian uit het TV programma Family Guy. Het is een bescuit taart met  kersen jam en boter creme er tussen.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/21138_509403449121210_1116818241_n.jpg

En nog een "making off"
https://www.youtube.com/watch?v=hNZx6tx … ata_player

2

Re: Family Guy

Heel leuk, hij mag wel bij de 3d

3

ik vind hem leuk gemaakt zo :)

je gaf al aan in je voorstel rondje dat je al 2 a 3 jaar ervaring hebt met cupcakes, heb je daar ook foto's van?

Of misschien op de fb pagina?

4

Ik zal morgen is kijken of ik nog wat foto's kan vinden, zal het dan meteen posten.
Ik ga deze week denk ik weer een taart maken, heb alleen nog geen goed idee hoe of wat, dus als iemand een leuk idee heeft? Ik hoor het graag! :D

5 Laatst bewerkt door arinas (03-06-2013 10:14)

Heel leuk gedaan!!

op het youtube kanaal cakes by choppa staat een stewie ;)
Miss een idee voor de volgende taart??
(dan kan je ze allemaal maken  :P )

It's a piece of.. Cake <3

6

doe maar een eh......of een ....eh... :lol: zo moeilijk als je zelf nog geen idee heb. misschien heb je iets wat je nog graag wil maken. ik zal mee denken zodra je een klein stukkie van de sluier heb opgetild,  :think: ken nu nog zoveel kanten op.....3d, stapel, enkel...rond, vierkant.....?
s6 met bedenken :)

7

Hartstikke leuk................ :)

8

arinas schreef:

Heel leuk gedaan!!

op het youtube kanaal cakes by choppa staat een stewie ;)
Miss een idee voor de volgende taart??
(dan kan je ze allemaal maken  :P )

Ik had hem gezien inderdaad, erg leuk. Staat genoteerd.

monique69 schreef:

doe maar een eh......of een ....eh... :lol: zo moeilijk als je zelf nog geen idee heb. misschien heb je iets wat je nog graag wil maken. ik zal mee denken zodra je een klein stukkie van de sluier heb opgetild,  :think: ken nu nog zoveel kanten op.....3d, stapel, enkel...rond, vierkant.....?
s6 met bedenken :)

Ik wil graag 3D taarten maken, zoiets als wat ik nu heb gedaan, maar dan iets anders  :P

Moodswing schreef:

Hartstikke leuk................ :)

Dankjewel! :)

chan1985 schreef:

ik vind hem leuk gemaakt zo :)

je gaf al aan in je voorstel rondje dat je al 2 a 3 jaar ervaring hebt met cupcakes, heb je daar ook foto's van?

Of misschien op de fb pagina?

Mijn Cupcakes (en meer)