1

Onderwerp: Voor het eerst een taart gemaakt via dit forum

De mama van Jinthe wilde graag een prinsessentaart voor haar dochter en plaatste hier op het forum een oproep, ik dacht laat ik ook eens reageren.....

Dit is hem geworden, gevuld met verse aardbeitjes, citroencrème, verse mango met vanillecrème en aardbeienjam met vanillecrème. In de fotolijstjes zitten afbeeldingen van Disney Princesses

Mijn eigen prinses is 16 en dit stadium dus al lang voor bij  :Y en veel vrienden en kennissen hebben wij niet met kleine meisjes, dus vond het erg leuk om een taart zoals deze te mogen maken

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/7775_286927564778089_1272808521_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Voor het eerst een taart gemaakt via dit forum

Zij is ontzettend mooi geworden, helemaal af met al die kleine details en toch heel mooi rustig gebleven doordat je steeds dezelfde kleuren laat terugkomen. Gaaf  hoor!

Tieneke

3

wow weer zo'n mooie, mag ik hem opslaan, moet volgende maand ook een taart maken voor een meisje dat 3 wordt en deze past prachtig in de collage die ik al gemaakt heb

4

Ja hoor, geen probleem!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

thnx  :thumb:

6

Hij is prachtig! Hoe heb je de mooie goude kleur gemaakt?

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

7

Ik heb eerst de fondant gekleurd met de kleurstof "gold" van Americolor, en omdat dat niet glimt maar alleen de goudkleur heeft, daarna gedust met goudpoeder

8

Hij ziet er prachtig uit............. :thumb:

9

Heel mooi!!!  :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

10

Zo die ziet er top uit!

11

hij is heel erg mooi
heb je in de lijstjes nog fotos gedaan

12

Mooie meidentaart  :thumb:

13

in de lijstjes zitten afbeeldingen van Disney Princess

14

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik kreeg nog een emailtje van de mama van de jarige jet, dat ze heel erg blij was met de taart, toch een fijn gevoel

15

Super leuk gemaakt zeg :thumb: , en thankx voor de tip met dat goud.
Ik was ook benieuwd waar je het fotolijstje hebt besteld.
kan ik die ook op mijn verlanglijstje zetten  :D
gr kaat

16 Laatst bewerkt door Tigrasas (02-06-2013 16:33)

Euhm, ik weet niet van welk merk de mold  is, maar heb hem gekocht bij Cakes By Bien, ze heeft twee verschillende versies.

Ik maak de lijstjes. Trouwens van een mix van gum paste en fondant, omdat de fijne details anders erg snel beschadigen bij het uit de vorm halen en je dat meteen ziet zodra je gaat dusten