Onderwerp: Gevulde cc, bakken jullie t mee of...?

Hoe doen jullie "het"?  Bakken jullie de jam en de bebogeen mee in de cupcakes of spuiten jullie het er na er in? Wat zijn de voors, wat zijn de tegens..
(Hoop op héél veel reakties!  ;) )

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

2 Laatst bewerkt door sweet978 (01-06-2013 16:00)

Re: Gevulde cc, bakken jullie t mee of...?

Ik heb ooit bij mijn eerste gevulde cc's de jam meegebakken, met als resultaat dat je een lekkere cc had en daarna de jam van t papiertje kon oplikken.. :lol:

Daarna ben ik de cc's gaan vullen met een appelboor na het bakken.

Nu vul ik de cc's na t bakken met een spuitmondje 4 .. een keer of 4 spuit ik er wat vulling in. Het voordeel hiervan vind ik dat het sneller gaat en dat de vulling beter verspreid is.

Ik vul mij cc's ook pas na het bakken.
Kan je meer variatie kiezen vind ik dan,want niet alles gaat goed met meebakken.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

4

Voor jam of creme vulling gebruik ik de cc boor.
Ik heb wel eens zo'n chocoladecupje meegebakken en dat doe ik dan wel bovenop het beslad zetten..
Ook wel eens verkruimelde cafe noir meegebakken in een cc beslag met nescafe, mmm
Of een heel bitterkoekje meebakken in bitterkoekjes-amaretto cakebeslag

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

ik doe wel eens de aarbei of chocolade creme mee bakken....eerst wat beslag in de cc dan de creme en dan weer beslag.. :)

Ahhh! Wat een heerlijke en goede tips komen hier naar voren! Dank je wel dames!! :thumb:

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

7

Het enige wat ik mee bak zijn bakvaste choc chunks, als ik ga vullen doe ik dat altijd na het bakken. Als ik moet vullen en een fondant deco er op moet maken, dus zonder toef, dek ik de vulling altijd af met wat icing, zodat de fondant niet smelt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Hier zijn ze wild van mijn cookie dough recept. Ik maak cookie dough die moet eerst 4 uur in de vriezer. Ik doe dat in bolletjes van zo.n 2 cm. Dan cupcakes papier vullen met 35 gram cupcakemix daarinveen bolletje duwen en 22 minuten n de oven. Heerlijk

Zonder taart geen feest!

9

Hier zijn ze wild van mijn cookie dough recept. Ik maak cookie dough die moet eerst 4 uur in de vriezer. Ik doe dat in bolletjes van zo.n 2 cm. Dan cupcakes papier vullen met 35 gram cupcakemix daarinveen bolletje duwen en 22 minuten n de oven. Heerlijk

Zonder taart geen feest!

Welk recept gebruik je voor de cookie dough? Is die er ook met choco?

Ik ben ook wel heel benieuwd naar Cookie Dough recept  O-)

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.