1

Onderwerp: Jaaaaa! Mijn eerste bruidstaart!!

Ik ben nu een jaartje bezig en kan nu ook eindelijk zeggen:
tadaaaa! Hier is mijn eerste bruidstaart!  ;)

Deze taart mocht ik maken voor een mede taartenhobbyiste en dat maakte het voor mij natuurlijk weer extra spannend.

Ik kreeg een mooie foto collage van wat het bruidspaar mooi vond, met daarbij een aantal wensen mbt kleurgebruik, hoogteverschil in taartlagen en de topper.

Op zich heel fijn, maar ik maakte mezelf ook wel weer een beetje druk of ik wel aan de verwachtingen kon voldoen (perfectionisme en onzekerheid zal nooit helemaal overgaan vrees ik hahaha)

Maar goed, na heel wat uurtjes letterlijk bloed, zweet en tranen (kreeg het voor elkaar op mezelf in mn hand te steken  :x ) is dit het resulaat geworden!
Ik mocht m afleveren op een prachtig romantisch landgoed...de taart past helemaal bij de trouwlocatie.  :Y

Ben heel benieuwd naar jullie reacties!

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/6978_531940870198787_1963384968_n.jpg

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Jaaaaa! Mijn eerste bruidstaart!!

Heel mooi! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Heel mooi en strak. vind de duifjes echt superschattig. Ik zouzelf niet gekozen hebben voor het sportieve blauw/witte lint bij zo'n romantische taart

4

Wow echt heel mooi  :thumb:

5

Tijnek schreef:

Heel mooi en strak. vind de duifjes echt superschattig. Ik zouzelf niet gekozen hebben voor het sportieve blauw/witte lint bij zo'n romantische taart

Dankjewel! Het lint is zwart wit trouwens  ;)

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6

mooi

7

Spannend hè!?
Mooi geworden hoor  :thumb:

En perfectionisme is, zeker bij bruidstaarten, een goede eigenschap hoor!

8

Tamataartje schreef:

Spannend hè!?
Mooi geworden hoor  :thumb:

En perfectionisme is, zeker bij bruidstaarten, een goede eigenschap hoor!

Ja..echt vréselijk spannend! Was zo blij dat ie uiteindelijk op z'n plek stond! Hihi
Heb m op locatie opgebouwd..durfde het niet aan om een heel eind met zo'n gevaarte te gaan rijden  :/
Dankjewel!

www.facebook.com/EllCake

Stoer en heel lief!
Ik zeg, super gedaan!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

10

mooie taart hoor, kun je trots op zijn
ik vind dat lintje nou juist wel leuk! :Y

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Ell& schreef:
Tijnek schreef:

Dankjewel! Het lint is zwart wit trouwens  ;)

haha mijn ogen worden oud geloof ik....

12

Mooi hoor met prachtige kantmallen, ik zou persoonlijk ook niet gekozen hebben voor het zwart/witte lint, maar ja de bruid is de baas............ :)

13

Moodswing schreef:

Mooi hoor met prachtige kantmallen, ik zou persoonlijk ook niet gekozen hebben voor het zwart/witte lint, maar ja de bruid is de baas............ :)

Thnx! Mooi zijn die mallen he. Ben er echt heel blij mee  :thumb:

www.facebook.com/EllCake

14

Bedankt voor alle leuke reacties!

www.facebook.com/EllCake