Onderwerp: Mijn orchidee in pot van Eline
Wat een leuke workshop, echt een aanrader. Eline legt ook super uit en kan zelfs met eigenwijze kwebbelkousen als het cluppie van vandaag overweg, hahaha!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn orchidee in pot van Eline
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke workshop, echt een aanrader. Eline legt ook super uit en kan zelfs met eigenwijze kwebbelkousen als het cluppie van vandaag overweg, hahaha!
super mooi
Heel knap gemaakt
Was dat in Leidscheveen vandaag, bij Leontine?
Klopt Tamara
Dan was ik heel dichtbij, ik was namelijk bij mijn ouders op bezoek, die wonen in de flat waar je langs komt als je de straat van Leontine in rijdt. Niet echt interessant, maar ik moest wel even aan jullie denken toen ik aan kwam rijden
Was gezellig
Wij hebben hem vanavond aangesneden en een foto gemaakt met een hap eruit. zowaar is hij blijven staan! (had nogal instabiele cake meegenomen en erg de hoigte in gegaan...)!
Super mooi!
Was gezellig
Wij hebben hem vanavond aangesneden en een foto gemaakt met een hap eruit. zowaar is hij blijven staan! (had nogal instabiele cake meegenomen en erg de hoigte in gegaan...)!
Die van mij is iets scheef gezakt, dus heb er dowels ingestoken.
Maar het was wel een heeeeeel gezellig cluppie Eveline!
Was het thuisfront nog boos dat je laat terug was?
Wauw, Sabine, wat goed dat ie is blijven staan! 50% score met de hotelcakes, toch niet slecht hoor!
Maar het was wel een heeeeeel gezellig cluppie Eveline!
![]()
Was het thuisfront nog boos dat je laat terug was?
Wauw, Sabine, wat goed dat ie is blijven staan! 50% score met de hotelcakes, toch niet slecht hoor!
Is nog wel even een discussiepuntje geweest ja.... Maar goed, uitgepraat en volgende keer werk ik wat harder door, hahaha!
hahahaha!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn orchidee in pot van Eline