Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Colour Lovers
ok dat is erg leuk maar dan van mij een vraagje:wat kan ik ermee doen?uit laten printen op eetbaar papier ofzo uit je eigen printer?
Ik ben wat dat betreft een leek maar wil alles weten
tell me please
dank je
graag gedaan dames!
en voor saskia: zie bericht 22, daar staat je antwoord al:
Hoi Mizzl!
Je kunt tegenwoordig op heel veel plekken printjes laten printen op bijvoorbeeld frosting sheets. Die kun je dan weer knippen, om zo een leuke band om je taart te doen ofzo. Ik heb het in deze taart gebruikt:
Super gave site, heb al veel leuke printjes zo gedownload, maar... Hoe krijg je dat colour lover aan de onderkant weg, wil nl graag een print compleet op A4 afgedrukt hebben?
Wie kan me helpen?
@ Sita, ik vergroot altijd het printje in Word zodat de tekst er net niet opstaat.
Misschien dat anderen het op een andere manier doen?
Groetjes Iris
en deze printjes, printen jullie met foodprinter op eetbaar papier?
echt geweldig zeg!!
@Iris; super bedankt, nu lukt het wel, en je kan hier zoveel mee. Echt leuk!
@Pink lady; idd deze print je dan met een foodprinter, dan kan je zulke leuke dingen maken. Zelf gebruik ik ze om die leuke tasjes te maken.
@ Sita, ik vergroot altijd het printje in Word zodat de tekst er net niet opstaat.
Misschien dat anderen het op een andere manier doen?Groetjes Iris
Afbeelding via WORD, Opmaak-bijsnijden
(icoontje is een soort vierkantje)
Zo maak je het zoals jij het wil, zonder tekst enz
Super handig, alsnog bedankt voor de howto! Nu nog zien dat de kleuren ook zo mooi uit mijn printer rollen. Ondanks dat alle kleuren nog ruim voldoende zijn, worden m'n mooie paarse ontwerpen grauwig....
geweldig! dit is precies wat ik zocht.
bedankt!
Super handig, alsnog bedankt voor de howto! Nu nog zien dat de kleuren ook zo mooi uit mijn printer rollen. Ondanks dat alle kleuren nog ruim voldoende zijn, worden m'n mooie paarse ontwerpen grauwig....
Welke printer heb je precies? Ik heb de Canon 4950i en die schijnt moeite te hebben met paars. Dus dan zou het kunnen kloppen.
Gr. Dolfijn
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Colour Lovers