1 Laatst bewerkt door anne-taarten (31-05-2013 11:24)

Onderwerp: Voorlopig mijn laatste taart!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/6277_285850618217699_1941335871_n.jpg

Omdat het combineren met de zorg voor mijn 4 kids, mijn baan en andere dingen waar ik druk mee ben...en ik bijna ieder weekend wel een bestelling had, ben ik gestopt met bakken voor anderen...deze stond alleen nog op het lijstje, omdat mijn collega een jaar geleden al had gevraagd of ik haar bruidstaart wilde maken.

Toch een erg leuke afsluiter.......en nu alleen nog lekker bakken voor ons eigen gezin.

1 van mijn dochters zei: mama, ik ben blij dat je geen taarten meer maakt, want nu heb je meer tijd voor ons......tja...dat zegt genoeg he!!  :)
Het hartje op de onderkant was trouwens het logo van het bruidspaar...
Wilde hem toch ff showen nog.....van vinden jullie ervan??

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Voorlopig mijn laatste taart!

Ik snap waarom je stopt. Ik vond het al veel met 2 kids en mijn baan!!.... Maar na een stop van 5 maanden ben ik toch weer gaan bakken en bak alleen als ik er echt echt echt tijd voor heb  :)

Maar je hebt een mooie afsluiter gemaakt en je komt vast de taarten, welke je voor je kids maakt, hier wel showen. :D

3

Ik herken je helemaal in je verhaal, ik stop ook (maar dan als bedrijfje) Ga nog even als hobby verder.

Superleuke taart en geniet van je vrije tijd!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Het is een plaatje

5

anne-taarten schreef:

1 van mijn dochters zei: mama, ik ben blij dat je geen taarten meer maakt, want nu heb je meer tijd voor ons......tja...dat zegt genoeg he!!  :)

Ai dat zegt meer als genoeg :Y

Prachtige afsluiter!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

Dankjullie wel, ja, voor velen herkenbaar dus....wie weet ga ik er ooit nog wel weer aan beginnen als de kinderen groot zijn. Mijn spullen durf ik nog niet te verkopen!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

7

Hier een jong gezin (dochter van 3, zoon van 1), man die de hele week van huis af is, en ja, dan heb ik niet altijd even veel zin/tijd om te bakken voor anderen. Heb eigenlijk geen zin om ieder weekend "verplicht" in de keuken te staan, en bak alleen voor andere als ik er zin in heb.

Dus ja, herkenbaar :Y

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

8

snap het wel maar het is wel heel erg jammer
want het is wel een hele mooie taart