1

Onderwerp: smaken toeven op cupcakes

Ik ben de verjaardag van mijn vriend aan het voorbereiden & heb een paar vraagjes!

- Een carameltoef; ik heb funcakes botercrememix, kan ik hierdoor dulche de leche mixen?
Wat mij ook heerlijk leek was een werthers echte toef! Is dat stevig genoeg?

- sinaasappeltoef; ik had die eerder gemaakt met de mix, het water vervangen voor verse sap maar vond het een flauwe sinaasappelsmaak, hoe smaken de patidess? Ik wil geen chemische smaken zoals saroma hoe heerlijk t ook is.

- bananentoef, kunnen er verse bananen door de botercreme of wordt dat bruin?

Verder nog tips?

i just LOVE it!

2

Re: smaken toeven op cupcakes

Ik maak de werthers echte toef met slagroom volgenshet recept  uit de linker kolom. Deze is dan stevig genoeg om te spuiten, maar niet zo stevig als botercreme. Wel heel erg lekker en best machtig.

Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven omdat ik het nog nooit geprobeerd heb. Succes!

3

Patidess is heerlijk  :9
Ik vind het top spul.
Ik vind niet alle smaken lekker, maar dat is persoonlijk.
Ze hebben ook een karamel smaak

Ik heb laatst stroopwafelcupcakes gemaakt met de stroopwafelcake mix van FC.
Daar vanillecremetoeven op met de bcm en daarover karamelfudge van het recept van Rudolph.
Op mijn Facebook pagina staat een foto.

Persoonlijk denk ik dat dulce de leche door de creme wel erg zoet wordt. Je kunt de cc er ook mee vullen.

Banaan door je toef wordt inderdaad bruin, dan zou ik voor Patidess banaan gaan, heerlijk.

Succes

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

Laatst las ik van Spidygirl dat ze bananen crème had gemaakt door eerst bananenjam te koken en dat door de botercrème te roeren en dat was goed gegaan zei ze.

Voor de sinaasappelcupcakes zou ik sinaasappel met ene beetje suiker inkoken tot een soort saus en dat erdoor roeren.
De meeste fruitsmaken maak ik met gepureerd of uitgeperst fruit en dat gaat tot nu toe altijd goed.

5

Sinaasappelsap kun je met suiker inkoken tot een soort siroop. Ik doe vaak ook de schil raspen, met een hele fijne rasp dan krijg je eigenlijk niet echt stukjes maar bijna een prutje maar geeft wel echt een sterke sinaasappelsmaak, zeker wanneer je t combineertt met sap of zelfgemaakte siroop