26

Re: ook hier aan de super bonbons

De laatste zijn al net zo mooi

27

Ik vind ze geweldig! Ik ben speciaal ingelogd om te kunnenzeggen hoe leuk ik ze vind   :Y

Die wil ik ook maken!

28

Wat zien ze er prachtig uit
Heel lekker, uitnodigend, en perfect gemaakt.

Het lijkt me heel lekker, zou ze graag eens maken, maar dan moet je wel goed chocolade kunnen tempereren en
dat lukt me niet echt, heb niet de plek om maar even zoals Rudolph te gaan terugkoelen op een (marmeren) plaat

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

29 Laatst bewerkt door nancydevries (31-05-2013 09:52)

mamski schreef:

Het lijkt me heel lekker, zou ze graag eens maken, maar dan moet je wel goed chocolade kunnen tempereren en
dat lukt me niet echt, heb niet de plek om maar even zoals Rudolph te gaan terugkoelen op een (marmeren) plaat

Je hebt dat ook niet beslist nodig om goed te tempereren  :) dat heb ik bij deze bonbons ook niet gedaan. wel moet je heel goed de temperatuur in de gaten houden. bij Jannie Bakker Patiserie ze geeft workshops voor deze bonbons leer je hele makkelijke manieren  :Y

heb het nu even goed geschreven  :o
hoewel het mij niet uitmaakt of ik het goed schrijf, dat het me lukt vindt ik belangrijker  :lol:

30

nancydevries schreef:
mamski schreef:

Je hebt dat ook niet beslist nodig om goed te tremperen  :) dat heb ik bij deze bonbons ook niet gedaan. wel moet je heel goed de temperatuur in de gaten houden. bij Jannie Bakker Patiserie ze geeft workshops voor deze bonbons leer je hele makkelijke manieren  :Y

Ik weet dat er meer manieren zijn, maar die zijn me nog niet gelukt.
Btw het is tempereren en niet tremperen.
Ik ben zo reisziek als maar zijn kan en van die pillen wordt ik megaduf en helpen toch niet helemaal, dus dat zit er voor mij niet in om bij haar een workshop te volgen.
Ik heb hoop dat ze in de DLT Den Helder een workshop komt geven, hopenlijk op een goede datum voor mij.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591