1

Onderwerp: Gezocht; inspiratie!

Hallo medetaartenmakers,

Ik heb een opdracht gekregen voor een taart voor 24 personen voor een meisje dat 15 wordt. In principe niet zo'n probleem zou je denken, maar ze wil een prinsessentaart! Als tekst moet er op komen te staan Hoera prinses .... 15 jaar!
Heeft iemand enig idee wat ik hier mee kan gaan doen, de bestellers laten het volledig aan mij over dus ik kan alle kanten op. Mijn streven is een heuze prinsessentaart, zonder dat deze kinderachtig wordt... hellup  ;)  Bedankt alvast!

2 Laatst bewerkt door Tamataartje (28-05-2013 08:44)

Re: Gezocht; inspiratie!

Misschien even googlen op sweet sixteen (princess) cake, daar staan wel wat ideeën tussen?

3

rose met paars niet het hele lichte rose......???

4

Opzich wel goede ideeen.. vind het een vrij lastig thema! Zal wel eens op google zoeken naar sweet sixteen, kijken of daar wat tussen staat. Bedankt voor jullie reacties =)

5

Misschien iets met een dierenprint (zebra of panter) doen samen met roze. Dan is het toch meisjesachtig maar ook stoer en dan een tiara of een kroon op de taarten, Ik heb ook nog even op Pinterest gekeken voor je en daar kwam ik ook aardig wat inspiratie tegen.

http://pinterest.com/search/pins/?q=swe … %20cake%20

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

Dank je wel, ik ga er even naar kijken!

7

heb net heel even gegoogeld
sweet 16 prinses ik zie dan zo al heel wat leuke taarten voor een wat ouder meisje roze maar dan niet truttig 

succes