Onderwerp: Heel lang niet gepost.. lange parade bruidstaarten
Heel lang al geen foto's op het forum gezet... hierbij maar even een parade...:-)
Bedankt voor het kijken :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel lang niet gepost.. lange parade bruidstaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel lang al geen foto's op het forum gezet... hierbij maar even een parade...:-)
Bedankt voor het kijken :-)
ooh wat veel! en allemaal mooi, maar ik vind de groen met witte wel heel erg mooi in al zijn eenvoud.
Zo dat is weer een prachtige parade! Daar moet je ons niet zo lang op laten wachten, hoor.
Mooie strakke taarten. Grappig om te zien, dat velen echt een eigen "handtekening"ontwikkelen. Dit is een echt Kim parade!
Bedankt voor jullie lieve berichten..
Lief om te horen dat je een eigen stijl ontwikkeld...
Echt een prachtige taarten parade
Geweldig mooi!
MOOOOOOOOOI!!!!!!! echt waar stuk vooor stuk!!!!
Prachtige parade ,
Allemaal erg mooi, maar ik val echt voor de laatste.
Super parade Kim! Ik vind ze geweldig!
Welke ik de mooiste vind? Kan niet kiezen tussen de onderste en de groene.
Ga zo door zou ik zeggen
Bedankt voor jullie complimenten... enne Ingrid.. hoe was je goede doel vandaag?
Heel mooie parade, ik vind de wit/groene en de laatste het mooist van allemaal.
Mooie taarten als altijd En wat Jolanda zegt, echte Kimtaarten
Hoi Kim,
Een vriendin van me heeft ze verkocht. Jammer genoeg was het weer natuurlijk helemaal geweldig waardoor er eigenlijk te weinig mensen op de been waren.
Toen wij er vanmorgen waren, was er dan ook nog niet voldoende verkocht. De reacties die ik zelf gekregen had waren wel super. Ze vinden ze er geweldig uit zien smaakten heerlijk!
Uiteindelijke aantal wat verkocht is moet ik nog horen.
Was wel heel bijzonder om er te zijn. Mooie dagen, ondanks het weer.
PRACHTIG!!!!
Ik ben compleet sprakeloos eigenlijk, zo een vakwerk... Klasse!
Wauw, wat een mooie parade!!
Ik heb wel gelijk een vraagje: zet je de roosjes vast met icing of heb je ze op een prikker gezet en die in de taart gestoken?
ik maak mijn roosjes altijd op een (voedselveilige) prikker... Dus GEEN wire gebruiken
Ik vind ze allemaal even prachtig. Vol bewondering zit ik te kijken.
Stuk voor stuk allemaal superleuke taarten zeg!!!!
Wauw!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel lang niet gepost.. lange parade bruidstaarten