1

Onderwerp: Horror communietaart! Pffff

Niet goed gestapeld of was het hier te warm,geen idee!
Ben in ieder geval helemaal klaar met deze taart!
Hangen,zakken,scheurtjes,geen inspiratie...
alles heb ik bij deze taart gehad!
Ff geleden dat ik echt zo geen goed gevoel bij een taart heb gehad!
Achteraf kan ik er wel weer mee leven.
soms zit het mee en soms zit het tegen! :D
Mensen waren er blij mee!
Heb deze in ieder geval kostenloos de deur uit laten gaan om mezelf nog een beetje een goed gevoel te geven! :D
Groetjes Jo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3JXEVII-D.jpg

Cake my day!
"Jollie's Cake's"

2

Re: Horror communietaart! Pffff

WOW!!!!! Ik zie niet wat er allemaal fout is gegaan?! Het ziet er heel strak uit hoor en recht. Petje af hoor!

Wat bedoel je eigenlijk met kosteloos de deur uit gedaan? Gratis gemaakt voor de mensen???

Ik vind hem heel mooi! Heb je hem echt gratis weggegeven? Zou zonde zijn want een leek op taarten gebied ziet die 'foutjes' helemaal niet en ziet alleen maar een erg mooie taart. Ik trouwens ook!

4

Kostenloos???!!! Je ben gek! (niet vervelend bedoeld) Zoveel werk en ingrediënten, zoveel kosten... Een leek ziet inderdaad de fouten niet, dat heb ik gemerkt met mijn eigen bruidstaart bijna 11 jaar geleden. Toen vond ikn hem práchtig, maar als ik de foto nu zie... :-(  Ik vind deze taart eigenlijk heel mooi!

5

Ik sluit me volledig aan bij de voorgaande berichten. Ik zie geen scheur en zo wel dan nog zie ik al helemaal geen reden om hem kosteloos de deur uit te zien gaan!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

Jemig kosteloos? Het is een schitterende taart! Of zitten er zoveel scheuren n die wij door de foto niet kunnen zien?

Voor deze taart hoef jij je echt niet te schamen.

7

Ik zie gewoon een keurige taart! Jammer dat je er niet tevreden mee was en een vervelend gevoel had...

Als wij het al netjes vinden, dan vindt de ontvanger dat zeker, of zitten er echt grote fouten aan de zij-en achterkanten?

Maar als dit voor jou zo goed voelde, dan is dat de beste oplossing ongeacht wat wij ervan vinden  ;)

8

Huh??? Kostenloos???  :/
Ik vind m fantastisch! Natuurlijk zie je zelf altijd je minpunten in t kwadraat..
Maar tjee... Ik vind m super...  :)

Het is toch altijd tijd voor taart???

9

Nu jullie het zeggen... :P
Nee echt,op de foto ziet hij er nog wel redelijk uit,
Maar als je de achterkant zou zien... :nooo
Heb alles zo moeten verdoezelen zodat heel het idee zoals hij in mijn koppie zat er totaal niet is uitgekomen!
Vandaar mijn 'onrust'! :D
Al met al,toch weer veel geleerd en blij dat ik het zo opgelost heb!
Bedankt luitjes voor jullie reactie's!
Ik zeg:op naar de volgende!
Groetjes Jo

Cake my day!
"Jollie's Cake's"

10

Wow, 8 lagen?  Hij ziet er zo goed uit  :Y
En..tja...kosteloos :)
Maar goed, op naar de volgende :D

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

11

Wow, zonde om dat zo weg te geven, zo slecht ziet het er niet uit en 8 hoog, dat alleen al is een prestatie..........

12

OP de foto ziet hij er ieder geval prachtig uit...en wat een formaat...8 hoog. Petje af hoor. Mijn complimenten....

Hoop dat die mensen je toch wat gegeven hebben...ook al bied je hem kosteloos aan....ik als besteller/koper zou dan toch (en zeker bij zo'n taart) iets willen betalen...al is het maar de helft....want er gaat toch veel in zo'n taart zitten....ik zou dan als koper weer niet met een goed gevoel weg gaan als ik niets hoefde te betalen.

:thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

13

Wow, wat een giga-stapel en zo op de foto inderdaad prachtig, niets van de foutjes te zien!

Jammer, dat hij je zo tegenviel, maar als jij je bij het kosteloos meegeven beter voelt, dan is dat de goede keuze geweest. En nu op naar een nieuwe creatie die meer naar je zin is! Er zullen er vast nog vele volgen!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14

Ja, af en toe heb je zo'n dag. Dan zou je het liefst alles in de prullenbak mikken! Ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, want je reputatie hoog houden is belangrijker dan winst maken in zo'n geval. Ik vind hem er prima uitzien en ik kan me voorstellen dat de ontvanger er toch blij mee was!
Eén ding scheelt weer, zo'n dag komt gelukkig niet zo vaak voor, dus de volgende taarten zullen weer helemaal top zijn!
Geniet van je hobby!!

Ik vind hem prachtig!! Wat was de reactie van de mensen dan? Dat je hem kostenloos de deur uit hebt gedaan?

16

Dat ze hem niet voor niets wilde hebben!
Ze komen vanmiddag het plateau terug brengen...
Misschien een bloemetje???  : :P

Cake my day!
"Jollie's Cake's"

17

Geen bloemen...
Maar financieel ruim goed gemaakt! :thumb:

Cake my day!
"Jollie's Cake's"

Ik bedoelde eigenlijk hun reactie op de taart  :)
Fijn dat ze je er toch nog voor betaald hebben, kon me ook bijna niet anders voorstellen. Zo'n taart wil je toch niet voor niets krijgen, zou ik mezelf tenminste niet prettig bij voelen.

19

Zoals ik hem zo ziet vind ik hem erg mooi. Maar begrijp als je perfect iets af wil leveren  dat moet het ook perfect moet zijn.
Kosteloos tja ieder zijn mening. Maar begrijp dat de kopers je hebben gecompeseerd. Is ook alleen maar netjes van hun kant.