1

Onderwerp: Strawberry Blondies

Dankzij mijn vriend, die thuis kwam met een veel te grote bak aardbeien die we nooit op zouden kunnen krijgen, ben ik maar aan het bakken geslagen met aardbeien  ;)

Heb er op mijn FB pagina meteen maar een themaweek van gemaakt hihi

Het eerste recept is die van deze heerlijke aardbeien blondies!  :9

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/971996_530596186999922_706588861_n.jpg

Voor wie het leuk vind: het recept staat op mijn FB pagina..

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Strawberry Blondies

Hmmm die zien er lekker uit!

3

zou je dit recept ook kunnen maken met bijv perziken?
en wat kun je ipv baking soda gebruiken? of moet het echt dat zijn?

4

Anoukskee schreef:

zou je dit recept ook kunnen maken met bijv perziken?
en wat kun je ipv baking soda gebruiken? of moet het echt dat zijn?

Baking soda zorgt voor het rijzen van het beslag. In dit geval zou je ook bakpoeder kunnen gebruiken.
En wat betreft de perziken; ik zou het gewoon proberen!  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Jij maakt echt super lekkere dingen en gave foto's.......zie ze op FB ook voorbijkomen en dan staan er meteen 3 kids naast mijn lappie die schreeuwen "JA" dat moet je echt een keer proberen  :thumb:

6

Karin09 schreef:

Jij maakt echt super lekkere dingen en gave foto's.......zie ze op FB ook voorbijkomen en dan staan er meteen 3 kids naast mijn lappie die schreeuwen "JA" dat moet je echt een keer proberen  :thumb:

:o  lief! Dankjewel voor je berichtje!

www.facebook.com/EllCake

7

ziet er erg lekker uit!

8

Dank!  :thumb:
Ze waren ook echt heerlijk

www.facebook.com/EllCake