1

Onderwerp: bloementuin [graag feedback]

Voor de moeder van een vriendin. Ze wilde graag een bloementuin. Verschillende kleuren en verschillende bloemen. Margrieten zijn haar favoriet.

Ik ben er niet tevreden over. Het is voor mij geen eenheid of zo. Had ik meer bloemen moeten maken? Andere kleuren? Meer blad? (de meeste bladeren zijn bijna niet te zien) Ik lees graag jullie feedback!

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/8ee8cede66a217baf4751c5a5fad28df.JPG
(bosvruchten, crème en bosvruchtenjam)

Bedankt voor het kijken. En de feedback....

2

Re: bloementuin [graag feedback]

Ik vind m leuk hoor!
Misschien had je de groene blaadjes iets meer uit kunnen laten steken naar de zijkanten, beetje er overrheen zeg maar.
Maar je mag hier blij mee zijn hoor, mooi gemaakt!

3

Ik vind hem er leuk uitzien :Y
Ik weet niet wat de blauwe voor bloem is, maar misschien had je nog wat andere kleurtjes erbij kunnen doen, en de blaadjes wat over de rand laten hangen

Is de moeder van je vriendin er wel blij mee?

4

hij is zoiezo niet lelijk, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!
Ik heb ook geen idee wat die blauwe bloemen zijn..
Misschien had je ook nog wat met gras kunnen doen? zodat je wat meer dimensie krijgt?
Misschien een bijtje of een lieveheersbeestje er bij?

It's a piece of.. Cake <3

Het blauwe bloemetje leerden we tijdens de 'Wilton' (3?). Ik weet niet of het een echte moet zijn.

Dank voor jullie feedback!

Ik vind hem erg leuk. Maar idd misschien iets meer de blaadjes omhoog laten komen.

7

Ik vind de kleurstelling mooi. Lief, vrolijk en echt lente.

Waarschijnlijk zou ik het iets minder gepland hebben gemaakt. Het is nu zo goed verdeeld dat het niet meer natuurlijk lijkt.

De blaadjes wat speelser en over de rand vind ook ik een goede tip.

De margrietjes zijn zeer zeker goed gelukt :) en ik zou er blij mee zijn als ik zo een taart kreeg.

Succes.
Becx

8

de blauwe lijken mij viooltjes? Ik vind het iig een leuk taartje. Inderdaad misschien een lieveheersbeestje of een bijtje erbij.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

Ik zou denk ik of de bloemen in 1 kleurtoon had gehouden (diverse kleuren rose en paars. Of meer verschillende kleuren... De blauwe bloementjes vallen nu een beetje uit de toon...

Ook had ik denk ik de bloemen wat dichter op elkaar gedaan hebben, en dus meer bloemen.

Tip van Rooslovesroze vind ik ook een goeie.

Neemt niet weg dat het een hele mooie taart is  :Y

10

de viooltjes lijken nog niet af. misschien voortaan dusten en stipjes zetten ofzo. ik zou ook eens kijken naar deze post over een kleureenheid verkrijgen.
http://www.lilaloa.com/2013/04/lets-tal … olors.html

als je bijvoorbeeld 3 kleuren neemt. een stukje van de andere kleuren bij de ene stoppen.

11

Dank voor alle tips!

12

ik vind hem mooi hoor, personlijk vind ik de blauwe bloemen niet zo mooi, dus die zou ik weglaten, en inderdaad de blaadjes wat meer er tussenuit laten steken zodat je ze beter ziet. verder is ie erg leuk en mooi.

13

Zijn de blauwe bloemen niet de basis voor orchideeen? :)