Onderwerp: Taarten Parade met heeel veeel foto's !!
Haaaay medebaksters,
De laatste paar weken heb ik weer een heleboel leuke taarten mogen maken, vind het leuk om ze met jullie te delen, dus enjoy
Liefs Ivy

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten Parade met heeel veeel foto's !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Haaaay medebaksters,
De laatste paar weken heb ik weer een heleboel leuke taarten mogen maken, vind het leuk om ze met jullie te delen, dus enjoy
Liefs Ivy

wat mooi allemaal 
Mooie strakke taarten. Ik vind je kroontje echt onovertroffen mooi.
Tieneke
Mooie parade
Wat een leuke taarten!
Prachtige taarten hoor! Maar ik heb een vraag over de onderborden. Die zijn zo mooi bijpassend in kleur, maak je die zelf? Mag ik vragen hoe je dat doet??
groetjes
mooi 
Mooi hoor!!!
Mooi en leuk gemaakt allemaal 
Prachtige taarten hoor! Maar ik heb een vraag over de onderborden. Die zijn zo mooi bijpassend in kleur, maak je die zelf? Mag ik vragen hoe je dat doet??
groetjes
Dat zijn MDF plaatjes van de gamma of praxis, je koop een hele grote plaat en laat deze in kleine plankjes zagen (gratis) had stuk of 20 paatjes kunnen halen uit 1 MDF, heb de maten 15x15,20x20,25x25,30x30 en 40x40 cm als je ze ook nog in een taartdoos wilt doen zou ik ze een cm kleiner laten zagen!
Daarna koop je bij de action heel goedkoop inpakpapier en folie en voilà dan heb je leuke plankjes voor je taart, ik pak de taart en plankje meestal in met folie en dat geef ik ipv een taartdoos!
Mooie strakke taarten. Ik vind je kroontje echt onovertroffen mooi.
Tieneke
Bedankt
kroontje is gemaakt met de wilton barok mold, super makkelijk te maken !!!
Mooie parade!! En zo mooi strak allemaal.
De Olivia-taart en de Spiderman zijn mijn favoriet.
ik vind die strikjes en dat kroontje erg mooi! ook die golfjes op de nemo taart zijn gaaf! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten Parade met heeel veeel foto's !!