26

Re: Botercreme van Funcakesmix

mamski schreef:

Bedankt voor de tip.
Alleen als het op is moet je er toch aan geloven.
Ook ik baal als een stekker, heb er al vaker over gereageerd. Ik deed ook standaard minder suiker en als ik zoete vruchten ermee combineerde nog minder suiker. Had al deze recepten uitgewerkt en was altijd heerlijk. Nu hoor ik alleen maar, je hebt het veranderd he, zoeter gemaakt.
Inderdaad waarom doen ze dit.
En niet vergeten in verhouding gewoon duurder.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen ander product of recept kunnen vinden die lekkerder is.
Ik hoop alleen 1 ding en dat is dat ze niet nog meer gaan veranderen van al die goede dingen.

Ik heb bij Jamin een zakje van eigenmerk BC mix gekocht zit geen suiker in maar ik vind hem toch minder lekker als de FC

groetjes Hanneke

27

Nou, ik baal enorm van die nieuwe botercreme mix van funcakes. Ik vind het rotspul geworden. Waarom moet er altijd iets goeds 'verbeterd' worden totdat het prut is...

Iemand een goed alternatief?

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

Misschien een klacht bij Funcakes neerleggen.
Ik ben verders goed tevreden over de nieuwe mix,maar dat is mijn persoonlijke mening.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

29

ik gebruik de mix van bouwhuis en das een hele fijne mix. je kan er gewone suiker voor gebruiken.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

30

ach ja, prut is het ook niet, moest even stoom kwijt, pfffff

Maar vond vorige wel veel fijner, dat je er gewoon zelf naar wens poedersuiker door kon doen.

Ik ga op zoek naar andere mix die je zelf kunt doseren.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

31

Hier bevalt deze nieuwe mix variant ook tegen helaas... :grr:

Miruna's Cakes te Helmond

32

Ja de samenstelling lijkt ook wel veranderd.
Ik doe al minder water dan ze voorschrijven want anders is het te dun.
Ze zeggen ook als je steviger creme wil dan geen 200 maar 150 ml water. Maar zo heb je dus ook steeds meer nodig om je taart gevuld te krijgen.
Steeds meer mensen zijn minder te vreden, de enige die blij is is FC want ze verdienen er meer op.
Maar ik heb nog steeds geen "betere" gevonden.
De bcm van Bouwhuis vind ik echt vies, terwijl zij dus wel heeeeeerlijke cakemixen hebben.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591