1

Onderwerp: Chocostick 3 lagen taart

Omdat mijn moeder gevallen is, nu met twee gebroken armen zit en helemaal afhankelijk is ben ik samen met mijn zus en broer 24 uur per dag bij haar en lossen we elkaar af omdat ze niet naar een verzorgingshuis wil en dat is best pittig.
Nu was mijn vriendin jarig vandaag en dat was ik door al dat gedoe helemaal vergeten.
Ze belde me gisteren op en toen heb ik nog even snel een taartje in elkaar gebreid.
Omdat ik in tijdnood zat heb ik dit taartje gemaakt want dat is lekker, leuk en niet moeilijk dus helemaal geslaagd want ze vond hem leuk.
Had er liever wat meer tijd in gestoken voor een mooi taartje maar volgend jaar beter.
Nu nog even druk met mijn moeder de komende weken  :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZHAQRD7M-D.jpg

2

Re: Chocostick 3 lagen taart

Heel erg leuk zo! Die ga ik onthouden!

3

het ziet er heel leuk en erg lekker uit.

Hoi,

Wat een mooie taart, ik ga 'm ook opslaan mag dat?

5

super leuk!!

6

vraagje.. hoe heb je de chocosticks aan de taart laten 'plakken'?

7

Toch een gezellig geheel. Sterkte met je moeder.

Vorige week wilde ik ook een bovenkant vullen met roodfruit maar dat was nog niet te krijgen hier bij de boni en de groenteboer.
En mag ik vragen waar je de chocosticks haalt?
Bedankt alvast.

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

9

en.. heel veel sterkte met je moeder! - en super knap dat jullie dit doen! -

10

Heel veel sterkte me je moeder enne... wat zou ik graag zo'n taart krijgen!!! Veel lekkerder dan marsepein en fondant ;-)

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Wat een mooie taart, ik ga 'm ook opslaan mag dat?

Natuurlijk mag hij opgeslagen worden daarvoor plaatsen we het hier toch? om een ieder een idee te geven en als ze het leuk vinden het ook te kunnen maken  :)

Elletje schreef:

Hallo

Ik heb de taart gevuld met yochertkersenvulling en het dijkje gemaakt van chocolade ganache.
Daarna heb ik de taart afgesmeerd met chocolade ganache en toen meteen de chocosticks erop geplakt, dus gewoon tegen de chocolade geplakt  :)

Kaatje-Karen schreef:

Vorige week wilde ik ook een bovenkant vullen met roodfruit maar dat was nog niet te krijgen hier bij de boni en de groenteboer.
Bedankt alvast.

Bij de A.H. hadden ze alleen de zwarte bessen en de frambozen en de besjes en de bramen heb ik bij de sligro gekocht omdat ook ik daar inderdaad niet aan kon komen.

De chcocolade sticks heb ik voor een poosje terug gekocht bij de liddl want die hadden toen sinaasappel, aardbei en koffiesticks in de reclame voor € 1,49 per pakje.
Ze zullen ze vast nog gewoon verkopen.

Mag ik jullie dames weer heel hartelijk danken voor de leuke, lieve en aardige reactie's, ook voor mijn moeder.
Het valt niet mee maar je doet het want een verzorgingstehuis dat overleeft ze niet.
Ze zegt altijd dan ben ik nog liever dood dus ja dan moet je toch iets anders  :/

15

Veel sterkte!

De taart is prachtig  :thumb:

Taart!!

16

Wat een ontzettend leuk idee zeg... En dat terwijl je t al zo ontzettend druk hebt!! Petje af!!.

Het is toch altijd tijd voor taart???

17

dank je wel voor al je antwoorden :)

Wow leuk hoor! + sterkte voor je moeder :Y

19

Ach arme moeder,beterschap hoor!!
En wat een heerlijke gezonde stapel! :thumb:

20

dollelollypop schreef:
Kaatje-Karen schreef:

Bedankt alvast.

Bij de A.H. hadden ze alleen de zwarte bessen en de frambozen en de besjes en de bramen heb ik bij de sligro gekocht omdat ook ik daar inderdaad niet aan kon komen.

De chcocolade sticks heb ik voor een poosje terug gekocht bij de liddl want die hadden toen sinaasappel, aardbei en koffiesticks in de reclame voor € 1,49 per pakje.
Ze zullen ze vast nog gewoon verkopen.

Dank je wel

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

21

mmmm heerlijk

22

Mooi en sterkte met je moeder

Hartelijk dank weer voor de lieve reactie's  :)

24

Wat een mooi taartje! Sterkte met je moeder.

25

geen tijd en toch een hel mooie taart
en sterkte met je moeder
nog een kleine tip met betrekking tot je moeder  volgens mij kun je via het wmo ook tijdelijke hulp regelen ,je zou eens kunnen kijken op de website van de gemeente van je woonplaats of de woonplaats van je moeder
maar heel veel sterkte