1

Onderwerp: Paarse Annemonen

Anemonen stonden nog op mijn verlanglijste om eens te maken :)

dus vandaag maar eens aan gewaagd. nu nog een leuk taartje bedanken om ze op te gebruiken  :Y
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923019_488690477869433_614403169_n.jpg

2 Laatst bewerkt door Jonge taart (26-05-2013 15:19)

Re: Paarse Annemonen

En nu een foto van de bloemen die je gemaakt hebt. :P  :P

3

Ik wilde net zeggen.... mooie bloemen die je als voorbeeld hebt gebruikt, waar zijn je suikerbloemen, hihihihi!
Oftewel: Ze lijken SUPER goed!! WauW!!!

4

Jeetje, niet van echt te onderscheiden, prachtig!

5

Wow wat mooi!!

n'Djoy elke dag!

6

Prachtig! (Ben zer zelf ook mee bezig ook paarse en witte  :D !)

7

Ik ben op het moment de Craftsy cursus hiervan aan het bekijken, heb jij daar ook gebruik van gemaakt? En welke uitstekers heb je gebruikt voor de groene bladeren? Ik wil ze heel graag ook gaan maken, zo gaaf  :Y

Tamataartje schreef:

Ik ben op het moment de Craftsy cursus hiervan aan het bekijken, heb jij daar ook gebruik van gemaakt? En welke uitstekers heb je gebruikt voor de groene bladeren? Ik wil ze heel graag ook gaan maken, zo gaaf  :Y

He leuk zeg, ja ik heb ook de craftsy clases hier  :)  zijn echt super gaaf he. ik heb de uitstekers die in de tutorial staan van de craftsy gebruikt.

hierna wil ik de tulpen gaan maken, die zijn ook erg mooi :)

9

nancydevries schreef:
Tamataartje schreef:

He leuk zeg, ja ik heb ook de craftsy clases hier  :)  zijn echt super gaaf he. ik heb de uitstekers die in de tutorial staan van de craftsy gebruikt.

Heel erg gaaf en duidelijk ook  :Y
Heb jij de spulletjes bij Craftsy zelf gekocht? Ik ben op zoek naar de juiste uitstekers en veiners voor de bladeren...

De tulpen staan ook op mijn verlanglijstje inderdaad. En natuurlijk ook die pioenroos!

10

Tamataartje schreef:
nancydevries schreef:
Tamataartje schreef:

Heel erg gaaf en duidelijk ook  :Y
Heb jij de spulletjes bij Craftsy zelf gekocht? Ik ben op zoek naar de juiste uitstekers en veiners voor de bladeren...

De tulpen staan ook op mijn verlanglijstje inderdaad. En natuurlijk ook die pioenroos!

Ik heb inderdaad spullen bij Nickolas Lodge zelf besteld  :) ,
Pioenroos had ik wel al vaker gemaakt, maar de tulpen nog nooit, dus ben heel benieuwd, heb wel de spulletjes daarvoor ook al thuis..

11

Leuk, ik ben benieuwd!

12

Mooi! Heb je ook een site van de howto van die bloemen? Kan het niet vinden op craftsy namelijk :(

13

Heel erg mooi!!!! Inderdaad niet van echt te onderscheiden.

14

http://www.craftsy.com/class/classic-sugar-flowers/179
dit is de link van de cursus  :)

15

Geweldig !  :Y

16

Ontzettend mooi, net echt!! :thumb:  :thumb:

17 Laatst bewerkt door Jet1975 (27-05-2013 13:07)

Via een link uit een ander topic op dit forum, kun je deze les (of een andere) kopen voor 14,95 dollar ong. 12 euro. Zijn echt top lessen!  :thumb:

18

Misschien een domme vraag maar waar haal je die sprietjes voor in het hart of maak je die zelf :o
Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel ;)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

19

Geloof er niks van, dit zijn gewoon echte bloemen!  :P
Ik zeg WAAAAUUUUUUWWW!

20

mdetombe schreef:

Misschien een domme vraag maar waar haal je die sprietjes voor in het hart of maak je die zelf :o
Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel ;)

dat zijn meeldraden(of te wel stamens)

gr. madhuri

21

Dank je wel madhuri dan zal ik daar naar op zoek gaan :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

22

O wat een fijne reacties allemaal  :)
het is ook zo leuk om te maken die suikerbloemen...

23 Laatst bewerkt door nancydevries (31-05-2013 09:46)

Alle craftsy clases zijn weer in de aanbieding  :)
heb net mail gehad, van vandaag t/m zondag  15.79 euro

24

Wat mooi zeg
:thumb:  :thumb:
net echt

Die cursussen zijn echt top en totaal niet duur (in de aanbieding) voor wat ze geven en je hebt het voor altijd.

Bedankt voor de link, ik heb hem meteen in mijn wishlist gezet.
Ik heb de Jeweled weddingcake gedaan/bezig met dummie.
Ik heb de fondant frills gedaan en voor moederdag gemaakt  :Y
Ik heb nog 2 van Colette Peeters en de rose cursus nu nog tijd vinden voor deze.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

25

Wow wat mooi!! Vraagje, hoe krijg je de paarse kleur zo mooi? Als ik mengkrijg ik meestal een wat grijze kleur..