Onderwerp: Uggs
Zijn ze niet lief?
Helaas zijn ze na het drogen niet zo roze meer als ze zouden moeten zijn. Ik heb Calebaut fondant gebruikt en zelf gekleurd. Bij andere kleuren gebeurd dit niet. Alleen met roze wel. Iemand een oplossing?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zijn ze niet lief?
Helaas zijn ze na het drogen niet zo roze meer als ze zouden moeten zijn. Ik heb Calebaut fondant gebruikt en zelf gekleurd. Bij andere kleuren gebeurd dit niet. Alleen met roze wel. Iemand een oplossing?
Met dustpoeder en vervolgens stomen?? Je kan ook dustpoeder mengen met alcohol en ze schilderen..
Met dustpoeder en vervolgens stomen?? Je kan ook dustpoeder mengen met alcohol en ze schilderen..
Dat schilderen zag ik niet zo zitten, omdat ik bang was dat het niet egaal zou worden. Dat stomen ga ik de volgende keer proberen.
Bedankt voor de tip!
Heb dit ook met de callebaut. Als je die zelf kleurt verkleuren de meeste kleuren (schijnt bekend te zijn bij callebaut). ben maar weer overgestapt naar pettinice. Alleen voor witte taarten gebruik ik nog de callebaut.
Maar de uggs zijn hoe dan ook té schattig!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater
heb laatst van iemand deze link gedeeld op fb zou dit wat zijn om te doen met het roze ??
Ze zijn echt niet van echt te onderscheiden !
https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater
heb laatst van iemand deze link gedeeld op fb zou dit wat zijn om te doen met het roze ??
Dit ga ik wel eens proberen. Ik wil het ook eens met een ander merk kleurstof gaan proberen.
Bedankt voor de tip.
Heb dit ook met de callebaut. Als je die zelf kleurt verkleuren de meeste kleuren (schijnt bekend te zijn bij callebaut). ben maar weer overgestapt naar pettinice. Alleen voor witte taarten gebruik ik nog de callebaut.
Maar de uggs zijn hoe dan ook té schattig!
Ik wist dat niet. Ik had er alleen bij het roze eerder mee te maken gehad. Ik zal eens kijken naar het merk wat jij opgeeft.
Thanks
De electric pink van americolor verkleurt bij mij ook snel........behalve als je zorgt dat je creatie in het donker kan uitharden en eenmaal uitgehard blijft de kleur wel..........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren