Onderwerp: Kaassoesjes
Weet iemand hoe je de vulling maakt of heeft iemand een lekker receptje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kaassoesjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand hoe je de vulling maakt of heeft iemand een lekker receptje
Gewoon slagroom gemengd opkloppen met oude kaas is echt heel lekker als vulling voor de soesjes. Eventueel kan je nog wat kerrie door de vulling of door je soezenbeslag doen.
dan slagroom zonder suiker neem ik aan
en moet daar dan ook slagroom versteviger door
Idd zonder suiker. Ik maak altijd zonder versteviger want ik gebruik vrij veel kaas en dan wordt het vrij stevig. Ongeveer 1 op 1 dus 125 ml room op 125 gram kaas, maar is naar smaak, beetje peper erdoor en klaar. Meer room en minder kaas kan ook. Als je het wat steviger wil omdat je ze langer wil bewaren ( hier zijn ze altijd zo op) kun je overigens beter monchou oid gebruiken dan versteviger, is veel lekkerder.
Er zijn overigens heel veel recepten hoor, gewoon even googlen. Met verse kruiden erdoor of bijv met komijnenkaas is ook heel lekker.
Bijv deze, is een stevigere vulling.
Voor 25 kaassoesjes
• 200 gr. mon chou
• 100 gr. oude kaas (geraspt)
• 3 eetl. slagroom
• 2 eetl. bieslook
• peper/zout
• snufje cayenne peper
Monchou losroeren, rest erbij kieperen, goed mengen en dan soesjes vullen, super simpel
mmm klinkt goed de slagroom doe je er dan zo bij ( zonder stijf te kloppen)
Ja dat is dan om de boel nog een beetje vloeibaar te houden.
top bedankt ga het proberen
als de soezen lukken hahaha
Succes!
hmmm,klinkt heerlijk allemaal! lijkt me leuk om ook eens te proberen. zijn ze goed gelukt bij jou?
Ik had gisteren een surprise party voor mijn vader die 65 werd en werkelijk de soesjes waren als eerste op
Heb allen een beetje meer room gedaan zodat het niet zo dik was en als kaas had ik old amsterdam was heerlijk
haha, leuk om te horen dat ze zo goed in de smaak vielen. ik ga het binnenkort ook eens proberen.
op de banketbakkersopleiding maken wij het met boter, oude en jonge kaas, eventueel parmezaanse kaas. ongezoete slagroom. kerrie of paprikapoeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kaassoesjes