Re: Trots op mijn Gerbera Bruidstaart!
Zeer mooi!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Trots op mijn Gerbera Bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zeer mooi!!!
Prachtige taart en de kleuren zijn geweldig!
super mooi!
en... ben internet aan het afstruinen geweest, maar nergen een how-to kunnen vinden van zulke mooie gerbera's..
dus als je tijd hebt voor een how-to, heel graag!
Tja... terecht trots! Prachtige taart
Nogmaals bedankt voor alle reacties! Ik ga mijn best doen voor een How to
Wow! Super mooi en strak, en die letters staan ook zo mooi gelijk! How did you do it??
Complimenten!
Wow! Super mooi en strak, en die letters staan ook zo mooi gelijk! How did you do it??
![]()
Complimenten!
Hoi Esther, heeeel voorzichtig een lijntje markeren met de Wilton cake-marker. Als je zorgt dat de letters precies op het lijntje staan zie je daar later niets meer van.
Groetjes.
Ik heb op het internet deze tutorial gevonden.Tons of FREE FLOWER tutorials. Staan er nog meer op. Erg leuk.l
De Gerbera Howto is geplaatst hoor dames
Ik heb m'n best gedaan, ik hoop dat alles duidelijk is en dat jullie er iets aan hebben.
Je kunt hem hier vinden:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127441798
Groetjes!
Ik ben al een week aan het zoeken naar een goede how to van een gerbera en wat vind ik nu hier
Echt superblij mee!
En een hele mooie taart trouwens
Groetjes, Linda
Alles vind ik het geweldig van je taart, echt alles, en natuuuuurlijk ik ga ook kijken hoe de gerbera's kan maken !! dank je !!
Heel mooi! En ook zo mooi strak!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Trots op mijn Gerbera Bruidstaart!