Onderwerp: Karate/Koe taart, ontwerp hulp gevraagd
Hoi allemaal!
Ik moet vandaag een taart maken voor iemand die zijn zwarte band in karate heeft gehaald.
Hij is ook boer met een boel koeien, dus dat moet er ook in terug komen.
Het gaat om een man van 54 jaar en het taartje moet 15 cm doorsnee zijn.
Tot nu toe heb ik wel een aantal ideeen, maar nog niet een doorslag.
Idee 1:
Witte taart met zwarte koeien vlekken met aan de onderrand een zwarte band. Geboetseerde karate mannetje boven op de taart die een plankje door schopt.
Idee 2:
Witte of groene (gras) taart met silhouetten van karate mannetjes aan de zijkant met aan de onderrand een zwarte band.
Geboetseerde karate koe boven op de taart die een plankje door schopt. (ik weet niet of dat beledigend kan worden gezien?)
Idee 3:
De bovenkant van de taart wordt groen (als gras). Daarna duw ik een ronde schijf midden door de taart, waarop ik aan beide kanten een landschap met tractor puzzel.
Aan de ene kant komt dan een geboetseerde karate man en aan de andere kant 1 of 2 geboetseerde koeien. (zal allemaal klein zijn, aangezien ik weinig plek heb)
De zijkant wordt dan.. tsja.. wit met zwarte band ?
Idee 4:
Of kan ik het beter makkelijk houden en de taart wit bekleden, met een zwarte band aan de onderrand, koeien vlekken erop.
Een rondje zo groot als de taart bovenop met een soort van boeren landschap erop gepuzzeld met daarboven op een karate mannetje die een plankje door schopt.
Wat vinden jullie of hebben jullie nog een beter idee?