Re: Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt
leuk hoor,
assepoester zou er jaloers op zijn.
mpbart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk hoor,
assepoester zou er jaloers op zijn.
mpbart
Sanha schreef:geweldig!
Wat voor wafeltje gebruik je er voor??Ik heb gewoon van die wafeltjes bij de A.H. gekocht, ik weet even niet hoe ze heten maar het zijn dunne wafeltjes ik zal anders van de week even kijken hoe ze heten maar ze liggen bij de koekjes.
Het zijn dunnen wafeltjes met van die vanillevulling ertussen.
Zijn het Javawafeltjes? Dochter wil ze graag trakteren....26 stuks maken dus, alleen nog bedenken hoe ik ze naar school krijg....
geweldig zijn ze
Wat ziet dat er leuk uit, bedankt voor de link naar het filmpje
Leuk! Thanx for sharing
Ben ik weer... Ik vind die van jou veel mooier dan het voorbeeld in het filmpje
Geweldig zijn ze .
Heel erg leuk:))
He wat creatief!
Superleuk gedaan!
hele maal geweldig......top
ben ook benieuwd welke wafels je het gebruikt.ze zijn super
Hallo
Ik heb gewoon de dunne wafeltjes gebruikt die bij de koekjes van de A.H. liggen.
Volgens mij zijn het iets van koffiewafeltjes.
Het zijn dunne wafeltjes die je ook heel makkelijk in model kan snijden.
Hallo
Ik heb gewoon de dunne wafeltjes gebruikt die bij de koekjes van de A.H. liggen.
Volgens mij zijn het iets van koffiewafeltjes.
Het zijn dunne wafeltjes die je ook heel makkelijk in model kan snijden.
Heel erg leuk
Wat een leuk idee, zet ze op mijn to do list!
Ik wil ze ook gaan maken voor mijn dochter.
Nog een aantal vragen.
Heb je het wafeltje ook bewerkt met witte chocolade of heb je deze gewoon bekleed met fondant?
Heb je het schoentje ook afgesmeerd met witte choc of gewoon bekleed met fondant. En de zijkanten? Hoe heb jij dat gedaan.
IK ben niet zo'n fan van vloeibaar spul als het anders kan scheelt dat een hoop geklieder.
wat een super leuk idee zeg!!
Ik wil ze ook gaan maken voor mijn dochter.
Nog een aantal vragen.Heb je het wafeltje ook bewerkt met witte chocolade of heb je deze gewoon bekleed met fondant?
Heb je het schoentje ook afgesmeerd met witte choc of gewoon bekleed met fondant. En de zijkanten? Hoe heb jij dat gedaan.
IK ben niet zo'n fan van vloeibaar spul als het anders kan scheelt dat een hoop geklieder.
Ik heb de wafletjes bekleed met witte chocolade.
De schoentjes met de sprinkels erop dat is icing en daarna de schoen in de sprinkels gedrukt.
De andere schoentjes zijn met marsepein gedaan.
Ik heb marsepein op de cupcake gedaan met daaronder een dot chocoladeganache maar dat hoeft natuurlijk niet.
De zijkanten van de marspeinschoen heb ik gewoon van marspein gemaakt en vast geplakt met witte chocolade.
Ik hoop dat je het snapt want wist niet precies over welk schoentje je het had
Aders vraag gerust.
bedankt, ik snap het
bedankt, ik snap het
Oké, graag gedaan en succes
haha lachen
Wow, super mooi gemaakt!
En bedankt voor the how-to die ga ik zeker eens maken.
Ze staan ook op mijn lijstje om ze te maken, had ze gezien in een boekje, echt super leuk zijn ze!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mis dit niet kijken zoooo leuk, ik heb nieuwe cupcakeschoenen gemmaakt