1

Onderwerp: Foto taart maken voor 50 personen

Ik heb een opdracht om een fototaart te maken voor 50 personen.
De taart is voor 15 juni, dus ik heb nog even, maar wil alvast wat suggesties inwinnen.

Ik heb zelf een rechthoekige PME pan van 22,9x33x7,5 cm.
Daar gaan echt geen 50 stukkies uit ben ik bang.
Ik dacht aan een stapel maken, maar welke vorm past het mooist bij een rechthoek. Heb nog een 20 cm rond en een 25x25x2,5 vierkant pan.
De foto is in landscape en het is een sara taart.
Thanks alvast!

Louise

Groetjes Louise

2

Re: Foto taart maken voor 50 personen

Hoi,

Wat een leuke opdracht! Zie deze link http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101284 voor het stapelen van verschillende combinaties!

Suc6 ermee, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

3

Even een upje

Ik had bedacht om 2 kapsels te bakken van de rechthoekige pan en dan 1 kapsel te verbreden (de rest van dat aangesneden kapsel komt wel op:).
Verbreden tot 35 of 40 cm en een stapel maken met een 10 inch(25,4 cm) hartvorm.
Ik zit aan een foto vast, dus nog hoger stapelen met een kleinere vorm gaat niet mooi worden denk ik.
Die foto knip ik in de vorm van het hart uiteraard.
Zal dat wat gaan worden?

Groetjes Louise

4 Laatst bewerkt door Moodswing (01-06-2013 15:21)

Geen idee of dat iets gaat worden, ben eens even langs de tabellen gelopen. De rechthoek die je hebt zou voldoende zijn voor ongeveer 25 personen zoals hij is.

Is het mogelijk een enorme cake te maken van 46 x 33, dat zijn dan 2 rechthoeken aan elkaar, ik weet niet hoe groot de foto is die je moet verwerken, maar die zou je dan ook in tweeen moeten/kunnen printen

Twee losse rechthoeken maar dan zo gepresenteerd dat het toch een eenheid lijkt ?

Ik roep ook maar wat.

5

Dank je voor het meedenken, maar twee kapsels aan elkaar wordt wel een mega taart en is best lastig te bekleden lijkt mij.
De foto wilde ik eventueel 13x 18 uitprinten op frosty, of A4 formaat.
Ik ga het er op wagen om een stapel te maken.
Misschien iemand anders nog een suggestie?

Groetjes Louise