Onderwerp: taart voor Chris
Verjaardags taart gemaakt voor Chris om uit te delen op zijn werk, gevuld met slagroom en 4 vruchten jam.
graag feedback
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart voor Chris
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Verjaardags taart gemaakt voor Chris om uit te delen op zijn werk, gevuld met slagroom en 4 vruchten jam.
graag feedback
volgens mij zijn mijn taarten zo lelijk krijg al voor de 2 de keer geen reacties op de taarten die ik maak?
Nou, ik moest drie keer kijken wat het was, pas toen had ik door dat het kant was.
Het had misschien mooier geweest om het kant niet over de rand van je taart te laten gaan.
Maar gewoon doorgaan, hoe meer taarten je maakt, hoe strakker ze worden.
volgens mij zijn mijn taarten zo lelijk krijg al voor de 2 de keer geen reacties op de taarten die ik maak?
Nee hoor helemaal niet!
Je kleuren combi is heel apart en gaaf!!
Trek het je niet aan, gewoon doorgaan met maken en plaatsen! Niet iedereen reageert, ik heb ook soms maar 1 reactie, en soms meer terwijl je het dan juist niet verwacht 
Mooie kleuren heb je gebruikt 
Hier nog een reactie hoor, je taartje glimt mooi!!!
Het is soms iid wel jammer als er maar zo weinig reacties komen terwijl je er zelf dan zo blij en/of trots op bent 
bedankt voor de reacties geeft een mens weer moed omdat op een andere taart van mij helemaal geen reacties kwamen. Dus nogmaals harstikke bedankt
Ik hou dr wel van, ik vind je kleuren erg mooi! 
bedankt voor de reacties geeft een mens weer moed omdat op een andere taart van mij helemaal geen reacties kwamen. Dus nogmaals harstikke bedankt
Ik weet welke je bedoeld, en die vond ik niet zo geweldig. De string leek niet echt, het was net geen slip en net geen string.
En ik had hem een ander kleurtje gegeven.
Maar het is ook gewoon lastig, er komen zoveel geweldige taarten op dit forum langs, het is lastig om daar tussenuit te springen.
ik vindt vooral je roosjes erg goed gelukt
goed bezig dus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart voor Chris