Re: HighTea Cupcakes en The Next Great Baker !
@bianca..als je de decoraties op tijd maakt en laat drogen kunnen ze gewoon opde cupcakes de koeling in doen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » HighTea Cupcakes en The Next Great Baker !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
@bianca..als je de decoraties op tijd maakt en laat drogen kunnen ze gewoon opde cupcakes de koeling in doen
De mini's zien er superleuk en vrolijk uit.
De mini's zien er superleuk en vrolijk uit.
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb gisteravond de hartjes met de cijfers al gemaakt....dat ligt nu te drogen. De cc hoef ik pas begin volgende week te maken, dus dat gaat dan wel goed komen.
Weet ik dat voor een volgende keer....gewoon weer op tijd de decoratie maken.
grtjs, Bianca
spidygirl schreef:@bianca..als je de decoraties op tijd maakt en laat drogen kunnen ze gewoon opde cupcakes de koeling in doen
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb gisteravond de hartjes met de cijfers al gemaakt....dat ligt nu te drogen. De cc hoef ik pas begin volgende week te maken, dus dat gaat dan wel goed komen.
Weet ik dat voor een volgende keer....gewoon weer op tijd de decoratie maken.
grtjs, Bianca
ik had nu ook weer roze cupcakes met staande decoraties...dit keer maar 1 dag ervoor gemaakt.....niet helemaal hard maar toch hard genoeg om te blijven staan
allemaal zonder tylose en dus gewoon lekker om op te eten
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=224404
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » HighTea Cupcakes en The Next Great Baker !