1

Onderwerp: Even voorstelen

Hi, ik ben nieuw hier; ik vind het fantastisch dat we alles met elkaar kunnen uitwisselen; we leren van elkaar en tegelijkertijd we kunnen onze foto's laten zien.
Ik woon in Nederland sinds 1996, maar ik ben in Colombia geboren; sinds niet zo lang geleden heb ik ontdekt dat ik taarten maken en decoreren erg leuk vind; ik probeer elke avond een stukje in een boek te lezen; Ik heb inmiddels al veel boeken doorgelezen; en ik volg ook workshops, liever dichtbij mijn huis. Ik woon ten noorden van Alkmaar.
Ik hoop af en toe reacties te lezen over de foto's die ik publiceer. positief of negatief, omdat ik wil leren van mijn fouten en misschien zien jullie eerder de foutjes dan ik .
Groetjes,
May

2

Re: Even voorstelen

Leuk om jouw persoonlijke verhaal te lezen, May.
Ook hier kun je heel veel lezen en kijken naar voorbeelden. Het is natuurlijk ook erg leuk als we jouw creaties mogen aanschouwen.

Welkom :)

4

Jufje A en Simpeltaartje, bedankt voor jullie reactie. Sorry voor mijn Nederlands, ik maak heel veel fouten.
Ik heb niet in mijn vooorstelen niet gezegd (sorry) dat ik met een nederlander getrouw ben en we hebben twee jongens. De oudste is van 15 jaar en de jongste is vorige zondag 3 jaar geworden. Ja! grote verschil tussen de jongens; dus ik ben weer bezig met kinder taartjes aan het maken. Ik heb inmiddels meerdere foto's gepubliceerd
ok, tot later :) !