1 Laatst bewerkt door wendyvanham (21-05-2013 09:44)

Onderwerp: PSV- Voetbal- Disco- graafmachines- tractor-fietscross

Voor aanstaande zondag mag ik een taart maken voor de communie van een jongen en een meisje. voor 30 personen.
Het  meisje houdt van disco en psv en zit zelf ook op voetbal en de jongen houdt van tractors, graafmachines en zit op fietscross.
Wie heeft er een idee hoe ik dit allemaal in 1 taart kan verwerken?
Ik pieker me suf, maar kom er nog niet echt uit, dus alle ideeën zijn welkom!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

2

Re: PSV- Voetbal- Disco- graafmachines- tractor-fietscross

pfff...vind het wel erg veel om in 1 taart te verwerken. Kan je dus niet heel veel helpen. Ik had van het weekend een taart met als wensen...kleding maken, dansen en muffins. Ik heb bovenop de taart het kleding maken gedeelte gemaakt me allemaal naaispullen enz en een muffin erbij gezet. Aan de zijkant heb ik van die disco-dansende silhouetten gezet. Dat zou jij ook kunnen doen voor het disco gedeelte. Bovenop misschien een graafmachine of tractor (hoeft toch niet beide  ;) ) en dan een jongen+crossfiets en meisje in psv teneu. Ik zeg het allemaal wel zo makkelijk, maar weet niet of mij dit zou lukken  :o

3

Jeetje, dat is idd wel veel voor op een taart...Wat mij zo te binnen schoot was om de taart 'te scheiden' boven op. Links bijvoorbeeld een trekkertje/graafmachine, en een jongetje met een fiets en rechts een dansvloer met een meisje met een psv shirtje aan en een voetballetje erbij...maar het lijkt me erg lastig om dit waar te maken denk ik...Succes in ieder geval!

4 Laatst bewerkt door wendyvanham (24-05-2013 07:01)

Esther68 en marisje, bedankt voor jullie reacties en ideeën.
Ik heb me suf gepiekerd en in 1 keer na wat googlen wist ik het.
Ik ga zoals Esthet68 zei de disco silhouetten gebruiken en ik heb ook silhouetten gevonden van een fietscrosser en van een graafmachine.
Als de taart klaar is zal ik hem posten!

gr Wendy

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy