Onderwerp: tinkerbell puzzelplaatje
Dit is mijn 2e puzzelplaatje geworden, ben nog niet echt super blij maar ik moet niet zo streng zijn had ik begrepen... dus toch maar afgemaakt
Feedback Graag!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tinkerbell puzzelplaatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn 2e puzzelplaatje geworden, ben nog niet echt super blij maar ik moet niet zo streng zijn had ik begrepen... dus toch maar afgemaakt
Feedback Graag!!!!
Zeker de moeite van het afmaken waard geweest!
Je puzzelplaatje ziet er leuk uit!
Als je met je titel bedoelt of je in de juiste rubriek zit: Nee
Misschien is het leuker om een titel te geven met inhoud over je berichtje, en dan een mailtje of melding of je goed staat? Mocht je een andere titel willen: meld maar
[MOVE] --> Klein & Fijn
Je titel maakte dat ik in ieder geval even ging kijken en ja hoor, daar is Tinkerbell alsnog. Ik vind haar mooi geworden, vooral de oogjes. Zelfs als je zo streng voor jezelf wilt zijn, moet je toch zelf ook toegeven dat ze leuk is geworden, vooral haar oogjes en dat is doorgaans het moeilijkst.
Tieneke
Thnx en ja vind haar best leuk geworden, maar ik zblijf wel oefenen tot ik er blijer mee ben
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tinkerbell puzzelplaatje