Onderwerp: Birds cupcakes. Succes vanavond Anouk!
Deze zijn voor vanavond bij de koffie
Cupcakesmix van Soezie en vanillecrème van Rudolph.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Birds cupcakes. Succes vanavond Anouk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze zijn voor vanavond bij de koffie
Cupcakesmix van Soezie en vanillecrème van Rudolph.
Ziet er heerlijk uit, hopelijk brengen ze vanavond geluk!
dat moet haast wel met zulke mooie cupcakes
haha LeuK!
Wat leuk!
Ze hebben zeker geluk gebracht, heeft ze goed gedaan zo, die 9e plek!
grappig hoor ze heeft het goed gaan
Bedankt voor jullie reacties
Ze waren erg lekker. En Anouk heeft het ook goed gedaan
Ziet er leuk, en belangrijker,lekker uit. Die vanillespikkeltjes maken het helemaal af. Wat ik me wel afvraag: Heb je de cupcakepapiertjes er later om gedaan? Het lijkt of ze er los omheen zitten. geen cake in de plooitjes.
Ziet er leuk, en belangrijker,lekker uit. Die vanillespikkeltjes maken het helemaal af. Wat ik me wel afvraag: Heb je de cupcakepapiertjes er later om gedaan? Het lijkt of ze er los omheen zitten. geen cake in de plooitjes.
Die echte vanille maakt het ook wel erg lekker. Voorheen maakte ik de botercrème met banketbakkersroompoeder, nu heb ik een keer zelf banketbakkersroom gemaakt. Toch wel nog lekkerder en die spikkeltjes maken het inderdaad af.
Ik heb ze wel met de papiertjes gebakken, maar inderdaad kwamen ze er wel iets gladder uit wanneer je het papiertje eraf haalde. Ze bakten ook mooi bruin. Voor het eerst deze mix gebruikt en deze zal ik zeker vaker gebruiken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Birds cupcakes. Succes vanavond Anouk!