Onderwerp: tijdje niks gepost, dus bij deze...............
feedback altijd welkom......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tijdje niks gepost, dus bij deze...............
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
feedback altijd welkom......
Heel erg mooi!
Mooi taarten en leuke sweet table
Wauw de zwart met roze taart ik vind hem geweldig!!
Geweldig gedaan!
Helemaal geweldig die sweet sixteen. Mag ik hem opslaan?
Heel gaaf!!!!
Wow gedurfd hoor met zo'n tussenstuk. Wat een opvallende taart, leuk!
Bedankt voor de complimenten, wat de Sweet sixteen taart betreft...was voor mijn dochter die zéér blij en verrast was
heb je daar allemaal maskertjes op de taart gemaakt?
Ik vind het erg creatief.
Mickeymama......ik neem aan dat je de mega mindy taart bedoeld, ja daar had ik 2 maskers bij gemaakt van fondant.
Mickeymama......ik neem aan dat je de mega mindy taart bedoeld, ja daar had ik 2 maskers bij gemaakt van fondant.
nou, ik dacht eigenlijk die zwarte rand op de eerste taart.... dat leken wel van die gemaskerd-bal- maskertjes.... maar dat vind ik er juist grappig aan lijken,....
miekebakker schreef:Mickeymama......ik neem aan dat je de mega mindy taart bedoeld, ja daar had ik 2 maskers bij gemaakt van fondant.
nou, ik dacht eigenlijk die zwarte rand op de eerste taart.... dat leken wel van die gemaskerd-bal- maskertjes....
maar dat vind ik er juist grappig aan lijken,....
Haha, nee, dat is een rand van kant ( van Karen Davies)
mickeymama schreef:miekebakker schreef:Mickeymama......ik neem aan dat je de mega mindy taart bedoeld, ja daar had ik 2 maskers bij gemaakt van fondant.
nou, ik dacht eigenlijk die zwarte rand op de eerste taart.... dat leken wel van die gemaskerd-bal- maskertjes....
maar dat vind ik er juist grappig aan lijken,....
Haha, nee, dat is een rand van kant ( van Karen Davies)
Ik heb de plooien volgens mij voor neusjes aangezien, en volgens mij zie ik nu pas dat je er eens strik doorheen hebt? Die taart heeft wel veel verrassingen hoor... hij wordt alleen maar leuker..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tijdje niks gepost, dus bij deze...............