1

Onderwerp: Berry White Cupcake...deel 1 en 2

De combinatie van melkchocolade, witte chocolade en frambozen...heerlijk vind ik het!

Niet zo gek dat het ijs van Ben&Jerry; Berry White, 1 van mijn favorieten is...
Geinspireerd op dit heerlijke ijs heb ik deze 2 variaties cupcakes gemaakt;
Berry White Cupcake en
Berry White Cupcake part 2  ;)

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/p526x296/393152_522592831133591_879227894_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/p480x480/260385_525866487472892_898230999_n.jpg

Voor wie het leuk vind; de recepten zijn op mijn FB pagina terug te vinden!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Berry White Cupcake...deel 1 en 2

Klinkt heerlijk, en wat een leuke cc-standaards heb je gebruikt!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Mmmm, zoals je het omschrijft, kan ik het al bijna proeven. Lijkt me heerlijk. En ze zien er ook nog 's mooi uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Bedankt!
T was natuurlijk een beetje een probeersel, maar ik vond ze zelf ook echt heel lekker!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Ik weet inmiddels uit ervaring dat Ell&cake lekkere dingen maakt :D.... Genoten van je Oreo Cupcakes met Oreo vanillecreme en van 2 soorten rockey road fudge :D...... Ze zien er mooi en lekker uit en zullen ook vast erg lekker hebben gesmaakt!!!

6

twinstwins schreef:

Ik weet inmiddels uit ervaring dat Ell&cake lekkere dingen maakt :D.... Genoten van je Oreo Cupcakes met Oreo vanillecreme en van 2 soorten rockey road fudge :D...... Ze zien er mooi en lekker uit en zullen ook vast erg lekker hebben gesmaakt!!!

Ahw lief! Thnx!  :thumb:

www.facebook.com/EllCake