1

Onderwerp: taart nummer 10, eerste stapel en eerste boetseersel

Een vriendinnetje belde afgelopen maandag of ik een taartje voor de verjaardag van haar moeder wilde maken. In 1e instantie nee gezegd omdat ik woensdag t/m vrijdag naar terschelling moest. Maar ja ze had er zo op gehoopt dat ik toch maar ja heb gezegd met wil de aantekening dat ik alleen zaterdag had om hem te maken.

De buscuits dinsdag gebakken en in de vriezer, gisteravond in de koelkast en vanmorgen om 6 uur begonnen :(.....

Ze wilde graag een taart met bloemen en strand en zee en make  up.....

Er zijn heel wat puntjes ter verbetering (alle tips zijn welkom) maar ben er stiekum tochw el een beetje trots op.

Op de foto lijkt hij wat scheef te staan... en dat is ook zo  :o

http://imageshack.us/scaled/medium/197/20130518143353.jpg

http://imageshack.us/scaled/medium/341/20130518112243.jpg

2

Re: taart nummer 10, eerste stapel en eerste boetseersel

Nou, voor een eerste boetseersel, vind ik hem goed gelukt.
Wat een ontzettend leuk nijlpaard in bad!

Het scheve komt ws doordat je de dowels om te stutten niet op de goede hoogte hebt afgeknipt/gesneden....

Maar zo te zien heb je aan alle wensen voldaan en mag je zeer tevreden zijn!!  :thumb:

I may not be perfect, but i'm always me

3

Kei leuk gedaan toch! En ja, als je iets met je handen maakt kan het nooit perfect helemaal perfect worden. Maar je bent een ervaring rijker, en daar leren we iedere keer weer van!

Fijne dagen dan nog op Terschelling!

4

nagelsan schreef:

Nou, voor een eerste boetseersel, vind ik hem goed gelukt.
Wat een ontzettend leuk nijlpaard in bad!

Het scheve komt ws doordat je de dowels om te stutten niet op de goede hoogte hebt afgeknipt/gesneden....

Maar zo te zien heb je aan alle wensen voldaan en mag je zeer tevreden zijn!!  :thumb:

Dank je wel :)

Ik dacht dat ik het bovenste taartje niet hoefde te stutten, maar helaas had ik dat beter wel kunnen doen....

De vulling is trouwens:

taart 1: bonbonblocvulling en kersenvlaaivullieng
taart 2: 2x aarbeienmouse en 1x aardbeidenvlaaivulling (met een dijkje van botercreme)
taart 3 aardbeienmouse

5

Hij is net opgehaald en ze was er echt superblij mee