1

Onderwerp: AAAhh!!!

Het wil niet zoals ik het wil. hoe doen jullie dat?? het is mijn 2e puzzel maar ik vind het echt balen dat het niet lukt!!! iemand tips?? fondant breed uit als ik het oppak en moet ik het erop leggen of er juist tegen aan?? Help!!!! tot zover...  https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/936155_4897282550998_318527517_n.jpg

2

Re: AAAhh!!!

Zij is toch hartstikke leuk zo! Wat een mooie twinkelende oogjes. En juist leuk dat het haar over het gezichtje valt. Zou je de plaat even kunnen invriezen zodat je hem zo over kan leggen op de taart?

Tieneke

dankjewel! ze is nog niet af maar als ze af is indd even in de vriezer voor op de taart, alleen als ik alle andere puzzelplaatjes bekijk ben ik echt niet tevreden en ik weet niet precies hoe ik dat kan verbeteren...

wel heel erg bedankt!! :)

4

:think: nou, ik heb al vaker deze jongedame voorbij zien komen op taarten en bijna altijd een stuk lelijker dan die van jouw hoor! Het is gewoon een heel lastige tante blijkbaar, ik vind d'r super :Y

(al met ze toch lang haar hebben :think:  maar ja, nog niet af, dus wie weet komt dat nog ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Jup komt nog!  :D  ik wou der al bijna over me hoofd gooien maar valt mee dus :) gelukkig! na toch maar door blijven puzzelen denk ik en mischien iets minder streng zijn voor mezelf?? :s

6

Zo is het helemaal. Succes ermee, komt best goed!

Tieneke

Dank jullie wel  :D