1

Onderwerp: HELP! Probleem met mijn deco vastzetten op de taart

Hallo allemaal,

Ik heb met spoed hulp nodig.
Ik ben bezig met de Piratendroom taart van Debbie Brown bezig, en het lukte tot nu heel aardig, deco en het bed zijn goed gelukt, maar met het vastplakken van de verschillende deco's lukt niet, mijn poppetje verliest zijn hand met het zwaard en de andere hand met het beertje wat langs het bed hoort, blijft ook niet plakken.
Ik gebruik een mengsel van Tylose en water en normaal heb ik er nooit problemen mee.
Wat moet ik nu doen, want ik heb het idee dat ik mijn hele taart aan het verpesten ben, en ze komen hem morgenochtend ophalen.

Ik weet niet wat ik kan doen, wie kan me helpen of heeft tips voor me? Ik heb het idee dat ik mijn hele taart aan het verpesten ben.

Alvast bedankt

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (17-05-2013 21:42)

Re: HELP! Probleem met mijn deco vastzetten op de taart

als je teveel lijm gebruikt blijft het niet zitten, dus misschien iets minder gebruiken en het voordat je de delen plakt eerst beetje laten drogen?

als het fondant betreft plak ik trouwens meestal gewoon met gekookt en afgekoeld water

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: HELP! Probleem met mijn deco vastzetten op de taart

Het is gelukkig goedgekomen, het poppetje is alleen wel erg breekbaar, maar goed, ben toch best trots op mijn taart

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/294846_186959594792449_2099308023_n.jpg